GTAVC Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 voor degene die midnight club 3 dub edition remix hebben laat hier je wgens zien hier alvast een van mijn wagens Reageren
Dx11 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 voor degene die midnight club 3 dub edition remix hebben laat hier je wgens zien hier alvast een van mijn wagens Ik heb het spel ook, aleen nog bijna nooit gespeeld, speel meer gta enz, mja ist een beetje een leuk spel eigenlijk? Reageren
Bassiej Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 K heb m op de xbox, zal vanavond ff wat pics make ' als ik tijdvind Reageren
GTAVC Geplaatst: 28 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2006 ist een beetje een leuk spel eigenlijk? ja bij de mneeste dingen is het wel vet Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Is het beter dan nfs most wanted? Reageren
The GamerII Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 zeker wel het is ook veel groter:) Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 zeker welhet is ook veel groter:) oke, toch maar weereens op gaan halen bij de buurman :$ heb het alleen nog maar 1x opgestart en daarna uitgeleend dus vanavond weer terug halen en spelen, alleen 1 vraagje, ik weet dat er cheats voor zijn. zijn die schadelijk, werken die? wie kan me wat meer over die cheats vertellen? Reageren
Puma Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Dat spel pwnt dik, ik heb 'm op de PS2 en ik heb 'm binnen paar weken uitgespeeld... ik had op het laatst echt zoveel geld, heb gewoon nog wat karretjes gekocht enzo.. Maar even een vraagje: Hoe kan jij ingodsnaam screens sturen van MC3, want die is toch niet op PC verkrijgbaar (of heb je geïmporteerd uit Amerika?) ..... ? Reageren
GTAVC Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 daar moet je bij een kennis van me vader voor zijn die woont in amerika dus die had eens dat spel meegebracht Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Hij is ook gewoon te koop, bij de free record shop voor €20,- Reageren
GTAVC Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 ja maar gratis vind ik toch wat fijner voor mijn portomonee maar effe weer ONTOPIC het gaat over screens van je wagens niet waar je of hoe je hem gekocht heb Reageren
Puma Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Kan je lang op wachten gezien er weinig mensen zijn die het geluk hebben een kennis in de VS te hebben of 'm geïmporteerd hebben... Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Kan je lang op wachten gezien er weinig mensen zijn die het geluk hebben een kennis in de VS te hebben of 'm geïmporteerd hebben... Je kan het kopen bij de free record shop!!!!!! (voor €20,-) Reageren
GTAVC Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Kan je lang op wachten gezien er weinig mensen zijn die het geluk hebben een kennis in de VS te hebben of 'm geïmporteerd hebben... mischien kun je fotos maake van je ps2 xbox met digitale camera en die erop zette Reageren
yvoslijpen Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 voor degene die midnight club 3 dub edition remix hebben laat hier je wgens zien hier alvast een van mijn wagens hallo ik heb een vraagje op de playstaion2 als je een cheat bij midnight club 3 remix in voert wat houd r22 dan in wat steeds als ik dat doe krijg ik in mij beeld te staan invalidd code en dat snap ik niet als je me kan helpen e mail me dan naar yvoslijpen (at) hotmail DOT com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.