The Mafia Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ik heb NFS Carbon gekocht maar als ik hem opstart enz. en bij het begin scherm kom dan loopt hij steeds vast ik dacht zelf dat het aan mij PC lag maar ik weet het niet zeker dus daarom vraag ik het hier : Ligt het aan mijn PC ? Met Vriendelijke Groet TM! Reageren
Dogwatch Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Volgens mij kan het zijn dat je niet de goede systeems vereisten hebt. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Hey Dogwatch, Je moet inderdaad even kijken of je computereisen overeen komen met die van NFS Carbon; als je iets niet zeker weet moet je het programmatja DxDiag ('Start->Uitvoeren->DxDiag') uitvoeren, waar je alle info over je PC'tje terugvind. De eisen van NFS: Carbon staan achterop 't hoesje/jewelcase. Als dit wél in orde is, kijk dan even of de CD wel schoon is, indien dit niet het geval is, maak hem dan schoon. Hier staat er een artikel over. Als je CD schoon is, en het nog steeds niet werkt, probeer dan eens om opnieuw te installeren, ook dit kan wel eens mis gaan namelijk. Dus het antwoord: Het kan aan zowel je PC(systeemeisen) als aan de CD(overige 2 dingen) liggen. Hoop dat hij het weer gaat doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.