Jump to content

Help! Moet de Cheetah, Comet, En die fcr 900 bike!

De Gta Master

Recommended Posts

Ik heb alle missies al gedaan en wat mini missies! maar de cheetah en comet en de fcr 900 krijg ik niet gevonden.!

oh ja al heb je alles goud by moter school de nrg500 HET snelste ding in gta denk ik!

en als je de kart race hebt gedaan kan je op sommige plekken een kart vinden eetje op een berg in de buurt van de dam . En je kan na een tijdje ook een hovercraft bya het lossantos strand en dan soort een gracht in vanuit het strand .!

Heb al vele scholen alles goud of zilver behalve auto school is klote :S

Je krijg ook een monster truck als je 1ste word in de arena in los santos of als je 5 autos inleverd by de haven. by 15 heb je de Bandito(woestijn buggy) haal je meer dan 25 punten in de arena in lasventuras krijg je een paris dakar woestijn race vracht wagen... wat krijg je als je 10 autos in leverd by de haven? is me niks op gevallen en by 20??-- Kunnen jullie de locaties waar cheetah, comet en fcr 900 voorkomen zeggen :D .. alvastt bedankt.!

Delen op andere websites

Ehm.. Allereerst

Lees eens het topic : Spoilers

Dan had je geweten dat je een spoiler moest gebruiken aan het begin van dit topic!

Niet iedereen wilt weten wat je ergens voor krijgt. Dan is de verassing ervan af. ;)

Volgende keer even opletten en voor dit topic even editten alsjeblieft :) *I know, No admin or moderator. I'm just a visitor who's trying to do the right thing.*

Anyway, fcr-900 staat volgens mij bij de motor rij school en de cheetah rijdt ergens langs in Las Venturas.. Meestal 's avonds :) Heb geduld en gij zult vinden . :puh:

Delen op andere websites

Oh srry :( THnks dat je het zegt :) Oh ja er staan by moter rij school maar 2 moter NRG 500 en freeway :SS heel raar en mijn garage deur in San fiero je eigen garagae kan er wel autos inzetten maar wil ik er een nieuwe inzteen of er 1 uithalen werkt het niet meer goed gaat het niet open hele grote BUg

Delen op andere websites

Ik heb alle missies al gedaan en wat mini missies! maar de cheetah en comet en de fcr 900 krijg ik niet gevonden.!

oh ja al heb je alles goud by moter school de nrg500 HET snelste ding in gta denk ik!

en als je de kart race hebt gedaan kan je op sommige plekken een kart vinden eetje op een berg in de buurt van de dam . En je kan na een tijdje ook een hovercraft bya het lossantos strand en dan soort een gracht in vanuit het strand .!

Heb al vele scholen alles goud of zilver behalve auto school is klote :S

Je krijg ook een monster truck als je 1ste word in de arena in los santos of als je 5 autos inleverd by de haven. by 15 heb je de Bandito(woestijn buggy) haal je meer dan 25 punten in  de arena in lasventuras krijg je een paris dakar woestijn race vracht wagen... wat krijg je als je 10 autos in leverd by de haven? is me niks op gevallen en by 20??-- Kunnen jullie de locaties waar cheetah, comet en fcr 900 voorkomen zeggen :D .. alvastt bedankt.!

Hier staat een nrg 500 Klik Hier ook aardig zeldzaam en trouwens die fcr 900 rijd gewoon rond!

Bewerkt: door The Godfather
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...