Jump to content

Over de PSP

BangBros

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb deze topic gemaakt om meer informatie over de toekomst van de PSP te weten nou is mijn vraag

als de PS3 uitkomt en dan komt ook GTA IV ook voor uit komt GTA IV dan ook uit voor de PSP of andere spellen die dan uit komen voor op de PS3 zullen ze dan ook voor de PSP komen want een PSP (PlayStation Portable) is gewoon een PlayStation die je mee neemt dus het kan ook een PS3 zijn dus weten jullie mensen er mischien meer over ?

GTAPROF1

Geplaatst:

Dat denk ik ook en ik denk ook dat IV ook wel op de PSP zal verschijnen want een PSP (PlayStatio Portable)

bestaat nog niet zo lang dus zou wel jammer zijn als ze geen spellen er voor zouden maken kijk met een PS2 ja die bestaat nogal een tijdje maar een PSP niet dus vandaar dat ik deze topic heb gemaakt

Geplaatst:
Dat denk ik ook en ik denk ook dat IV ook wel op de PSP zal verschijnen want een PSP (PlayStatio Portable)

bestaat nog niet zo lang dus zou wel jammer zijn als ze geen spellen er voor zouden maken kijk met een PS2 ja die bestaat nogal een tijdje maar een PSP niet dus vandaar dat ik deze topic heb gemaakt

Je hebt eerdere posts niet goed gelezen... Daarin staat namelijk dat er geen GTA IV voor de PSP komt. Er komt misschien wel een 3e '... stories' game op uit :) .

Geplaatst:

Oke maar dan heb ik een vraag als R* games nog niet eens GTAIV heeft afgemaakt en dat de cover niet eens bekend is hoe weten jullie of hoe weten die Game Sites dan dat het niet voor de PSP zal uitkomen?

Geplaatst:

Psp is erg goede console, maar erg gameboy achtig,

En die stick ervan vind ik niet lekker in je hand liggen ... :$

Maar ckr wel mooi beeld :sigaar:

Geplaatst:
Oke maar dan heb ik een vraag als R* games nog niet eens GTAIV heeft afgemaakt en dat de cover niet eens bekend is hoe weten jullie of hoe weten die Game Sites dan dat het niet voor de PSP zal uitkomen?

Dit is vrij logisch. De PSP is natuurlijk vrij nieuw, maar hij kan gewoon niet tegen een next generation console op, in dit geval de PS3. Dit komt omdat de PSP natuurlijk een draagbare console is, en hij dus niet zoveel aan kan als de PS3. GTA IV gaat een erg groot spel worden, met erg mooie graphics, en dat past gewoon niet op dat kleine UMD'tje. GTA Liberty City Stories en Vice City Stories zijn met veel moeite om dat UMD'tje gepropt, en dat ging gelukkig nog, maar GTA IV is gewoon te groot. Dus helaas, maar ik weet bijna zeker en ik hoop dat er nog een GTA op de PSP komt ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...