dajustin Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 He mense zit met een probleem, Ik heb counter strike condition zero geinstalleerd en toen ik wou gaan spelen kreeg ik deze melding: Hier plaatje En dan ga je dus spele in software beeld, alleen mijn wapen blijft ook heel de tijd aan de linker kant staan behalve mn mes?! En ja ik heb het wapen ingesteld op rechts bij options, en ik heb ook het bestand config bijgewerkt alleen mn wapen staat nog steeds aan de linker kant en van die melding snap ik ook niks? hij heeft het eerst gewoon goed gedaan Tips? Reageren
Velaro Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 He mense zit met een probleem, Ik heb counter strike condition zero geinstalleerd en toen ik wou gaan spelen kreeg ik deze melding: Hier plaatje En dan ga je dus spele in software beeld, alleen mijn wapen blijft ook heel de tijd aan de linker kant staan behalve mn mes?! En ja ik heb het wapen ingesteld op rechts bij options, en ik heb ook het bestand config bijgewerkt alleen mn wapen staat nog steeds aan de linker kant en van die melding snap ik ook niks? hij heeft het eerst gewoon goed gedaan Tips? Uit het plaatje van de foutmelding kan ik opmaken dat het met de video instellingen te maken heeft. Heb je misschien aan die instellingen gesleuteld ? Zoja, zet het even op de oude instellingen terug en kijk of 'ie het nu wel doet. Zonee, update je drivers is, maar ik moet wel weten welke videokaart je hebt. Als dit allemaal niet helpt, lijkt me het beste gewoon even opnieuw installeren. Dan zijn alle bestanden weer gloednieuw. Reageren
dajustin Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ja ik had heel windows xp opnieuw geinstalleerd en daarna gewoon normaal Cs, dus aan de instellingen zal het niet liggen.. Ik zal is kijken of ik wat updates kan vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.