Jump to content

mod voor vice city stories

big-gangster

Recommended Posts

Hey 'big-gangster' laat ik direct maar met de boot binnen vallen en je vertellen dat dit absoluut niet mogelijk is. Ten eerste is het een spel voor een totaal ander systeem, de PSP is een Game-Handheld systeem en de PC is een standaard systeem waar je games op kunt spelen, maar het is er niet speciaal voor gemaakt. Het maakt gebruik van andere broncodes dan die van de PC en het zal dus nooit mogelijk wezen om het spel om te zetten in de PC- formaten. Het is wel mogelijk, maar dan moeten de makers het script zo indelen dat het weer werkt voor een PC- systeem, maar daar gaat zoveel tijd inzitten en dat lijkt me niet zo slim. Teven zijn de textures te klein om te gebruiken op een PC, het zal wel mogelijk zijn met een Emulator, maar dat is illegaal en dat mag je onder geen enkele voorwaarde gebruiken, althans als je het spel legaal hebt mag je het wel gebruiken, maar met je eigen ROM (bestanden) en niet met die van een ander. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, en wat het onderscheid is en dergelijke, als er nog wat is dan kun je het gewoon zeggen.

Edit: DX11 Ik denk niet dat het gaat werken, want dan moet de Emulator ook de gewenste Firmwire aankunnen en ik denk niet dat je dat snel voor elkaar krijgt om dat te doen, mijn tip voor de persoon die dit graag wilt doen. Koop gewoon een psp doe niet moeilijk, want voor een goed spel het je nou eenmaal veel geld nodig. :N

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Het is inderdaad wel mogelijk, dmv een emulator en een rom, de emulator is heel moelijk aan te komen (hij heet pspe) en dit is volkomen legaal, zolang je maar geen roms download, je zou dus een rom van een vice city stories naar je computer moeten overzetten. op die manier is het legaal, als je roms gaat downloaden ben je illegaal bezig en kan je hier een warn krijgen, als je het zegt. ik zelf zou als ik vcs had voor de psp het wel overzetten naar de pc, lijkt me veel fijner. maar die heb ik niet, en ik ga dus ook niet illegaal downloaden.

Delen op andere websites

En als je dan al een emulator weet te bemachtigen zul je ook eerst een dump moeten hebben van je spel (Indien je het legaal hebt). Op deze manier blijft alles volledig legaal en kun je dus gewoon VCS op je PC spelen. Je moet wel 2 GB vrij hebben op je memorystick en ook een 1.5 firmwire is vereist. Je zult wel een originele VCS moeten hebben indien je dit wilt proberen.

1) Download de PSP UMD Dumper Alpha V0.001.zip van de bijlages

2) Ga via KXploit naar je psp en zodat je het programma kan gebruiken.

3) Zorg dat je wat ruimte hebt op je memory stick zodat je de game op je stick kan zetten.

4) Doe de UMD disc die je geript wil hebben in je UMD drive en start het programma.

5) Verder hoef je weinig te doen. Je krijgt een bericht op je scherm wat zegt: "UMD DUMPING! DON'T SHUTDOWN PSP", wacht gerust een paar uur (zet hem voor de zekerheid op het lichtnet/netstroom) en wacht totdat het programma aan het einde automatisch afsluit.

6) Je hebt nu een .iso in de root van je memory stick (UMD.ISO), dit is natuurlijk je net geripte iso. Kopieer hem naar je pc of zet hem ergens neer, je mag hem ook renamen. Maar je game is nu dus klaar.

Open je dump met de emulator en spelen maar! Download hier PSP UMD Dumper Alpha. Veel plezier.

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...