gammie_ Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Hallo leden Ik had een leuke cover voor een muziek cd'tje gemaakt ik druk op printen en vervolgens doet hij heel raar.. Hij print alle velletjes papier uit en zet er boven aan een stukje in zwarte letters 'rare tekentjes' Ik snap niet waar dat ding last van heeft.. Weten jullie hier raad mee? Alvast bedankt Groet gammie Reageren
Advancegta Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Hallo leden Ik had een leuke cover voor een muziek cd'tje gemaakt ik druk op printen en vervolgens doet hij heel raar.. Hij print alle velletjes papier uit en zet er boven aan een stukje in zwarte letters 'rare tekentjes' Ik snap niet waar dat ding last van heeft.. Weten jullie hier raad mee? Alvast bedankt Groet gammie Heel toevallig heb ik een tijd geleden dit probleem gehad. De printer wil hiermee duiddelijk maken dat er een fout is. In windows zou je dus een schermpje krijgen met daarop de foutmelding. Waarschijnlijk heb je een oude printer want met de wat nieuwere zal dit probleem minder tot niet meer voor moet komen. Ik raad je aan om je leuke cover voor een muziek cd op te slaan en het vervolgens een uurtje later weer te proberen. Zet ondertussen de printer wel uit maar beëindig eerst alle printertaken en wacht even tot je printer is uitgeprint (Ik raad je aan om het papier telkens weer opnieuw in de printer te stoppen anders kan het veel papier kosten). Reageren
Preddy Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 In het geval dat de printer eerst gewoon werkte, zou ik even de stekkers controleren. Druk ze weer even goed in het ingang zodat je zeker weet dat de communicatie tussen printer/computer goed verloopt/kan verlopen. Als dat niet heeft geholpen, probeer eens de Help Functie van XP door te lopen. Daar lopen ze wel vele mogelijkheden bijlangs, waardoor je grote kans hebt om het probleem op te lossen. Ga hiervoor naar: Start > Help en Ondersteuning > afdrukken en faxen > een afdrukprobleem oplossen > probleemoplosser voor afdrukken Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Heel toevallig heb ik een tijd geleden dit probleem gehad. De printer wil hiermee duiddelijk maken dat er een fout is. In windows zou je dus een schermpje krijgen met daarop de foutmelding. Waarschijnlijk heb je een oude printer want met de wat nieuwere zal dit probleem minder tot niet meer voor moet komen. Ik raad je aan om je leuke cover voor een muziek cd op te slaan en het vervolgens een uurtje later weer te proberen. Zet ondertussen de printer wel uit maar beëindig eerst alle printertaken en wacht even tot je printer is uitgeprint (Ik raad je aan om het papier telkens weer opnieuw in de printer te stoppen anders kan het veel papier kosten). Hij bleef maar doorgaan met velletjes papier uitteprinten, ik heb jou advies opgevolgd en alles even helemaal uitgeschakeld. Later weer opgestart en hij begon meteen goed te printen na 4 keer de zelfde cover te hebben uitgeprint heb ik maar even alle blaadjes er uitgehaald (anders is het ook weer zo zonde van het papier) Bedankt voor jullie tips Groet gammie Reageren
Cosmo Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Mooi dat het is opgelost Ook een tip gwn even je printer opnieuw installe ik had die problemen ook altijd ( inmiddels nieuwe printer late kope door mijn pa :$ Hehe ) Mvg Steev Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Ik heb ook vaak last van dit probleem, erg vervelend als er 100 blaadjes naar de maan gaan als je even naar de w.c. bent ofzo... In ieder geval, stuurprogramma's updaten is ook een optie. Het is veel minder werk dan de hele printer opnieuw te installeren. Het werkt alleen niet altijd. Dan is opnieuw installeren de enige oplossing. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.