ChzN. Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Heeey,, Ik was lkkr gta sa aan het spelen..stapte in een auto ( mod > ferrari ) en opeens was de camera van voren en de bestruring het tege overgestelde..kan de camera ook niet verandere...het is ook met lopen en in andere voertuigen..bijv als ik vooruit wil lopen ( W ) dan loopt die achter uit en alles word van voren net zoals je achteruit kijkt als je in je auto zit... misschien heeft iemand anders dit ook gehad.. Pls help me Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Heeey,,Ik was lkkr gta sa aan het spelen..stapte in een auto ( mod > ferrari ) en opeens was de camera van voren en de bestruring het tege overgestelde..kan de camera ook niet verandere...het is ook met lopen en in andere voertuigen..bijv als ik vooruit wil lopen ( W ) dan loopt die achter uit en alles word van voren net zoals je achteruit kijkt als je in je auto zit... misschien heeft iemand anders dit ook gehad.. Pls help me Raar, kijk eens bij instellingen? Misschien staat alles anders? En verwijder het bestandje gta_sa.set eens uit je GTA San Andreas User Files (Mijn Documenten). Als het goed is zijn dan al je instellingen dus controls weer de oude. Dat van de camera vind ik wat raar, wat heb je met je spel gedaan, zoiets gebeurd niet zomaar. Reageren
ChzN. Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Heeey,, Ik was lkkr gta sa aan het spelen..stapte in een auto ( mod > ferrari ) en opeens was de camera van voren en de bestruring het tege overgestelde..kan de camera ook niet verandere...het is ook met lopen en in andere voertuigen..bijv als ik vooruit wil lopen ( W ) dan loopt die achter uit en alles word van voren net zoals je achteruit kijkt als je in je auto zit... misschien heeft iemand anders dit ook gehad.. Pls help me Raar, kijk eens bij instellingen? Misschien staat alles anders? En verwijder het bestandje gta_sa.set eens uit je GTA San Andreas User Files (Mijn Documenten). Als het goed is zijn dan al je instellingen dus controls weer de oude. Dat van de camera vind ik wat raar, wat heb je met je spel gedaan, zoiets gebeurd niet zomaar. Is niks veranderd nog steeds het zelfde.. heb niks mee gedaan alleen wat mods in gepleurt maar kijk als ik loop is me beeld van voren, dus zie je de voorkant van me popetje, snapje? en dat is dan met alles. Bewerkt: 27 november 2006 door ChzN. Reageren
yvea0 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Misschien weet ik het dat balkje waar start staatm klik daar met je rechter-muisknop op, dan op werkbalken, en dan op taakbalk. als het goed is zie je dan 2 of meer pictogrammen staan waar nl of en staat moet je nl aanklikken dat toetsenbordje moet je verenigde staten aanklikken, dit is bij mij zo. Yvea Reageren
GTA_XP Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Of op nieuw installeren! Reageren
Mb. Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik weet iets beters, draai je toetsenbord om Nee, ik denk dat je die mod moet de-installeren. Ik heb het ook al een keer gehad Reageren
ChzN. Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Haha dit is al een oud topic..naja oud weekje ofzo d8 ik Maar is al lang op gelost hoor Greetz ChzN. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.