BinkieNet Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Hallo, Ik wil graag weten hoe je een auto mod. kan toevoegen... Ik heb al wel de zoekfunctie gebruikt maar ik had waarschijnlijk niet de goede zoekwoorden Alvast bedankt BinkieNet EDIT: Sorry voor het plaatse in de verkeerde catogorie Bewerkt: 27 november 2006 door BinkieNet Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=35515&hl= Hier staat alles uitgelegd! Ik heb hier ook het van geleerd, ik hoop dat je er veel plezier mee beleeft. Heb je meer vragen, stel ze gerust. Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 BinkieNet zei: Hallo,Ik wil graag weten hoe je een auto mod. kan toevoegen... Ik heb al wel de zoekfunctie gebruikt maar ik had waarschijnlijk niet de goede zoekwoorden Alvast bedankt BinkieNet Een automod moet je toevoegen met IMG-Tool of San Andreas Mod Installer (SAMI). SAMI gaat over het algemeen wat sneller, maar sommigen zeggen dat IMG-Tool beter is, na mijn mening maakt het niet veel uit. Het grootste verschil is dat SAMI een stuk makkelijker gaat. 2 leden van dit forum namelijk Flying Dutchman en ondertekende hebben een tutorial gemaakt over bijde progamma's. -Een mod installeren met SAMI -Een mod installeren met IMG-Tool 2.0 Succes ermee, en mocht je nog vragen hebben stel je ze maar! Kan een mod dit verplaatsen naar het Textures & Modelling Help fora? >>> Door Dutchy3010: Verplaatst... <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.