Sjoelie Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 hoi, alle servers zijn unscanned PING staat op 9999 en als ik een server aan klik staat er connectin failled Reageren
Argon Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 hoi,alle servers zijn unscanned PING staat op 9999 en als ik een server aan klik staat er connectin failled Heb je wel een connectie met het intenet? Het lijkt me dat je pc geen verbinding kan maken met de server die de status van alle MTA server checked. Kan je ook conecten vie quick connect met servers? Reageren
RTS Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Misschien blokeerd je firewall dit. Check dit eens. Windows Firewall valt te vinden door Start>instellingen>configuratiescherm>Windows Firewall. En kijk dan bij tabblad Uitzonderingen. Reageren
Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 ja ik heb ook hetzelfde probleem het ligt niet aan firewall bij mij !! ik snap het niet Reageren
Zeus Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Volgens mij ligt het probleem bij de server ofzo... Ik heb het ook en had het gisteren nog niet. Kon vanochtend uiteindelijk nog wel een server in, maar daar was ook maar 1 iemand anders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.