Jump to content

Wat vond jij van de Gameplay?

Wat vond jij van de Gameplay?  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vond jij van de Gameplay?

• Echt het vetste wat ik ooit heb meegemaakt!!
      4
    • Zeker vet!
      7
    • Het was meer dan ik verwacht had
      0
    • Het was minder dan ik verwacht had
      3
    • Best saai eigenlijk
      2
    • BOOOOOORING!!
      1
  2. 2. Wat vond jij het vetste?

• De Goodiehunts!
      3
    • De Ps3 checken!
      5
    • Het worstelen!
      1
    • De games om te checken!
      1
    • De Wii checken!
      2
    • De boothbabes!!
      2
    • De shows!
      0
    • De muziek!
      0
    • De aankleding!
      0
    • De PU-redactie en crew!
      1
    • Dat je zoveel kon kopen!
      0
    • De Fifa vs PES wedstrijd!
      0
    • De GuitarHero voorstelling!
      0
    • Ik zeg net: Ik vond het saai.
      2
  3. 3. Wat had je beter verwacht?

• Dat je meer 'waardevolle' goodies zou kunnen krijgen bij de Goodiehunts, zoals games enzo die ze dan het publiek ingooien
      3
    • Dat de PU-redactie e.d. zich meer tussen het publiek zou mengen
      1
    • Dat er ergens een zithoek voor DS'ers zou zijn
      2
    • Leukere games
      0
    • Dat er meer games en mogelijkheden waren om de PS3 te checken
      7
    • Dat het minder druk zou zijn
      2
    • Dat er minder rotzooi zou zijn
      1
    • Alles was gewoon TOPPIE!!!
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vonden jullie van de Gameplay?

Alleen invullen als je er ook geweest bent a.u.b.

Ik vond het echt übervet! Ik ben echt blij dat ik de PS3 heb gechecked, en daar had ik ook wel 3 kwartier in de rij staan voor over. Ook heb ik nog wat dingen gekocht, zoals een muismat en Gta: Liberty City Stories (op de PS2). Het was ook wel cool om die gasten van de PU eens in het echt te zien. Al met al een geslaagde (zon)dag en volgend jaar ga ik weer!

Geplaatst:
Wat vonden jullie van de Gameplay?

Alleen invullen als je er ook geweest bent a.u.b.

Ik vond het echt übervet! Ik ben echt blij dat ik de PS3 heb gechecked, en daar had ik ook wel 3 kwartier in de rij staan voor over. Ook heb ik nog wat dingen gekocht, zoals een muismat en Gta: Liberty City Stories (op de PS2). Het was ook wel cool om die gasten van de PU eens in het echt te zien. Al met al een geslaagde (zon)dag en volgend jaar ga ik weer!

De gameplay pwnde gewoon!
Geplaatst:

Ik vond het uiteraad niet het beste wat ik heb meegemaakt maar wel een van de beste dingen. :)

De goodies, booth babes en de Wii vond ik het vets. :)

Wat ik jammer vond was dat er geen zithoek voor ds'ers was. En nog jammerder vind ik dat je niks voor de DS kon downloaden, dat kon vorig jaar wel, voor de rest was alles super. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat miste ik ook... een zithoek voor de DS'ers. Ik heb dan wel daar bij die poort naar HCC op pictochat gezeten met wat mensen, maar de verbinding ging zó verschrikkelijk sloom, dat dat gewoon irritant was en ik ben er toen ook na 10 minuten gekapt (heb wel 5 berichten gestuurd ofzo in die tijd, meer kon niet).

Edit: Ik ben momenteel even "Beauty en de Nerd" aan het kijken.. en nou zat ik dus te denken:

Die Fanny van Beauty en de Nerd... volgens mij was die ook een Boothbabe op de Gameplay!!! Dat weet ik niet zeker, maar ze kwam me 'bekend' voor.. dus ik ging denken en toen dacht ik van "die zou wel eens van de Gameplay kunnen zijn!

Wat denken jullie?

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Ik ben niet zo enthousiast over de gameplay van dit jaar. Ten eerste je moest extra betalen, vorig jaar en het jaar daarvoor (gameexpo) niet, en was het naar mijn idee veel beter en leuker. Twee jaar gelden (als ik het me goed herinner) was er de HALO2 release, en dat was echt lijp! Verder was het vorig jaar en daarvoor ook groter en meer te doen. Dit jaar vond ik dus een beetje tegenvallen, ook de PS3, om daar nu 3 uur voor in de rij te staan :t zag ik niet echt zitten, daar hadden ze wel wat meer mee mogen doen. Verder waren er natuurlijk weer de babes, helaas ook minder. En al met al was het gewoon minder, zeker in vergelijking met de jaren daar voor. De GTA:VCS hoek ben ik niet in geweest want had mijn PSP niet bij me.. :bonk: Dat was misschien wel leuk geweest ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...