riaz Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 kun je deze auto's tunen:Banshee, SuperGT, turismo, bullet, cheetah, infurnus, zr350, buffalo...?heeft iemand een lijst met welke auto's je kan tunen (dus niet die bij die garage en die daar, gewoon welke je allemaal kunt tunen?) Reageren
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 alle autos die je juist hebt opgenoemt kun je tunen <_< Reageren
riaz Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 alle autos die je juist hebt opgenoemt kun je tunen <_< hoe weet je dat?ik ben echt blij als dat kan Reageren
Pete-R Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 waneer dan ben al in lv en waar is ie Hier is die garage hier heb je ook een paint garage en een tuning garage! Klik Hier Reageren
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 in ls heb je een gewone garage en een garage voor savanas enz en dan heb je in sf nog een garage voor race wagens Reageren
Trax Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 alle autos die je juist hebt opgenoemt kun je tunen <_< Gelul. O.a Banshee en Super GT kan je niet tunen (op die trieste dingetjes van TransFender na dan) [edited by: Chironu] Niet zeiken. Is toch ook tunen. Bodytuning weliswaar, maar toch tuning. Reageren
Juliuzz Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 alle autos die je juist hebt opgenoemt kun je tunen <_< Gelul. O.a Banshee en Super GT kan je niet tunen (op die trieste dingetjes van TransFender na dan) Het is toch tunen, ook al kan je er geen spoilers ofzow opzetten, je kan er wel nitro in duwen.. Reageren
Eros Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 alle autos die je juist hebt opgenoemt kun je tunen <_< Gelul. O.a Banshee en Super GT kan je niet tunen (op die trieste dingetjes van TransFender na dan) dan kun je die toch tunen he <_< ookal is het maar andere kleur en wielen tunen is tunen :unsure: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 de banshee en de super GT enz.... zijn al hele mooie autó's van zich zelf. en als je er nog nitro opdoet en andere wielen en hydraulics. dan zijn ze echt wel mooi hoor ondanks dat er geen spoilers en bumpers erop ziiten Reageren
gta_sucker Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 De super gt is gewoon al van ze zelf stoer. Als je er andere onderdelen op gaat zetten word hij minder mooi, kwa mijn gevoel :blink: Reageren
Chi Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Je kunt bijna alle auto's tunen, behalve de auto's waar tuning echt niet goed zou zijn voor je lachspieren, bv. de Ambulance, Politieauto, Legertank, Kart, Heftruck, etc. Zie je het al voor je, een heftruck met velgen van $1000. Of een Brandweerwagen met Hydraulics. Ik zou niet meer bijkomen van het lachen. Reageren
BAZ Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 flash,elegy,jester,stratum,sultan,uranus kan je bij arc angels tunen als je wang cars hebt gekocht en daarvoor nog 2 missies ofzo hebt gedaan hij zit aan de west kant van san fierro bij deze garage kan je bumpers,spoilers,paintings enzo erop zetten. je hebt transfenders waar je alle gewone auto's kan tunen meestal alleen maar paint,roof scoop,en spoiler.deze garage zit in elke stad. en als laatste heb je loco low die bij je hood zit in LS waar je lowriders kan tunen met custom paiting bumpers en vet veel zooi.je kan hier de savanna,voodoo,slamvan,blast,remington,tornado mssn nog 1 maar volgens mij waren dit ze. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 kun je nie meer autos bij arc angels!?!?! da zou jammr zijn Reageren
CJ@SA Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik heb de missie al gedaan maar nu kan ik em nog steeds niet binnen.... hoeveelste en welke missie is dat is dat achter photo unoppertunity of zoiets Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 een goede tip voor mensen van dit topic lees het topic(er staat duidelijk welke auto´s) en gebruik je zoek functie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.