The Mafia Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Welkom bij deze Tutorial Hier leer je hoe je een Criminal Game moet installeren. Hopelijk heb je er wat aan Nu gaan we beginnen 1.)Download een Criminal Game. 2.)Open nu het bestand _include-config.php en (@mysql_connect("localhost","je database naam","je database wachtwoord") && @mysql_select_db("je database naam weer"))) vul je eigen gegevens in en sla het bestand op. 3.)Upload nu alles naar je Host als dit klaar is ga je naar PHPmyADMIN en zoek je in je Winrar map een bestand op met de naam Database/Sql of Mysql in ieder geval iets in die buurt Het moet wel een .txt bestand zijn ga nu naar Import en upload het Database Bestand. 4.)Nu moet je alles nog aanpassen naar je eigen naar enz. Hopelijk hebben jullie er wat aan en Succes
Argon Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Sorry, maar dit is niet zo'n hele goede tutorial. Ik zal je ook zeggen waarom: - Je geeft vaak vage info - Niet alle online text-based games werken op die manier (er zitten verschillen in dus) - Je kan over sommige dingen meer info geven - Het moet niet altijd een .txt bestand zijn (kan ook .sql zijn zo slaag ik mijn sql bestanden altijd op)
The Mafia Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Maar bijna altijd zitten er in de Criminal Games een .txt bestand
Damos Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ik heb er wel wat aan ik probeer er ook eeen te maken. EN dus bedankt The Mafia.
The Mafia Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Criminal Game Installen - *Hoe iemand Admin maken ?* 1.)Ga naar PHPmyADMIN en ga dan moet je op het pictogram voor [users] klikken en dan staat er jou account en dan klik je op EDIT en vul je bij Leven 255 in dat was het in PHPmyADMIN. 2.)Nu moet je naar INDEX.PHP gaan en dan zoek je "if($data->login == die zin op en dan staan er een paar namen vul daar je eigen gebruikersnaam in. 3.)Upload nu INDEX.PHP. Dit was het nu ben je Admin
Le MrG Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 PHPmyADMIN Het is phpMyAdmin hoor (Mierenneukeen!!)
Driek Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 (Mierenneukeen!!) Oeh lekker. Ontopic: iemand met een script dat hiervoor te gebruiken is?
goudewup Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Had deze tut nou niet geplaatst! Nou komen er nog meer niet-originele, slechte browserspellen die nooit een succes zullen worden...
wesley123 Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Wat voor spel is dit? Wat voor een bump is dit?
Thundercover Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Blijkbaar waren crime games een hype ten tijden van deze tutorial. Aangezien het geen goede tutorial is en er geen zinnige posts meer worden geplaatst, zet ik hier een slot op.
Recommended Posts