DaddyPimp Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Onderwerp: LP (Large Piece) Soort design: Nvt. Size design: Zelf weten Render: Zelf weten Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M. (Battle besproken in RL, Real Life ) SlickTB: DaddyPimp:
M4X Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 SlickTb, erg mooie signature, bijna alles klopt hier aan; de render is lekker scherp en dit past weer bij de scherpe background. De kleuren zijn ook erg mooi, m'n enige minpuntje is die linker lens-flare, hierdoor ziet is de wolk er voor rood. Daddypimp, ook een mooie signature, ik vind die tekst er doorheen erg mooi. Je had de opacity hiervan misschien iets hoger kunnen zetten, nu zie je de echte background te veel. Dat Daddypimp op de auto vind ik wel vet (na een half uur zoeken gevonden ). Daddypimp 85% SlickTB 95% Stem: SlickTB
Saiyan Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ik stem op DaddyPimp, want ik vind die van hem wat beter uitgewerkt dan die van Slick. Ook lijkt het alsof er bij DaddyPimp meer aan gedaan is, want volgens mij was die afbeelding die Slick gebruikt heeft al zo...
.Antonio Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Mijn stem gaat naar DaddyPimp. Hij heeft duidelijk veel werk aan zijn 'design' besteed. Mooi die blauwe gloed gemaakt en mooie lettertypes. Dat het 2 verschillende lettertypes zijn is ook weer een groot voordeel, dat is ook weer leuk . Hij heeft ook goed gedaan op de achergrond die text waar die 'gast' woont. Ik vind hem echt goed 85% Over de sig van SlickTB: Hij heeft mooi de render uitgerenderd. De size van z'n 'Design' te groot. Dat is geen minpunt maar ik zeg het gewoon ff . Een heel groot minpunt is de lensflare rechts van spiderman. De lensflare moet links ervan zijn want aan de linker kant van de render is het lichter. De regen is wel mooi gemaakt . Nog een minpunt is rechts onder. Daar is de kwaliteit van het Design zeer slecht, ook onder de lensflare. Er zijn nog bijhoorlijk wat puntjes waar hij aan kan werken . 67% Mijn stem gaat dus naar DaddyPimp
SlickTB Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Hey. don't be too hard on me Ik ben ook pas een beginner hea, pas mn eerste design
BigM Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 mijn stem gaat naar slickTB want ik vind die gewoon zo mooi gedaan en veel meer moeite in gestoken veel werk in vericht en ook nog eens met een goed resultaat
.Levi. Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Pb ontvangen voor verlenging. Stemmen t/m 6 december.
tiesto Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 slicktb: mooie sig, ik heb hem volgens mij wel eens vaker gezien maar dan natuurlijk door iemand andrs gemaakt... ik vindde regen mooi gemaakten de wolker geven een mooi effect, maar zoals meer mensen al hebben gezegd is dat de 'lence flare' niet mooi is geworden en daar moet ik ze gelijk in geven verder vind ik het gewoon een mooie sig daddypimp: ook een mooie sig,die tekst achter die gast is vet gedaan en je hebt ook in de hele sig een goed lettertype gebruikt stem: slicktb omdat ik denk dat daar meer aan is gedaan (zo ziet het er in ieder geval uit) maar als nog allebei goed gedaan
deagle Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Sure ... Wat heeft SlickTB veranderd aan die poster ? Gewoon enkele filters en een lens flare (die overigens wel héél erg mislukt lijkt / is)! Daarom lijkt / is het ook logisch dat mijn stem naar Tha Dopest Dude DaddyPimp gaat ! Toch nog even een kleine rate : SlickTB - wat heb je veranderd aan deze film-poster ? - probeer iets origineler uit de hoek te komen - probeer de gewone standaard-filters te vermeiden (volg desnoods wat tutorials) MAAR ... voor een eerste design is dit zeker niet slecht ! DaddyPimp - de render is nog wat blurrig ? + voor de rest ziet het er goed uit KEEP UP THE GOOD WORK! --- @tiesto : stem: slicktb omdat ik denk dat daar meer aan is gedaan (zo ziet het er in ieder geval uit) maar als nog allebei goed gedaan DP heeft volgens mij zelf de rapper gecut (render gemaakt) ... @M4X : SlickTb, erg mooie signature [ ... ] Daddypimp, ook een mooie signature Dit noemt men geen signature maar een large piece (LP) .
.Levi. Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Pb van DaddyPimp gekregen voor verlenging. Battle verlengd met 1 dag. Stemmen t/m 20 december! Succes heren.
Gta Ripper Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Daddypimp krijgt mijn stem, hij zit er gewoon mooier uit, lekker strak. Die van SlickTB zit allenmaar splatter als ik het goed heb.
Slimm Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Battle Afgelopen, winnaar DaddyPimp. 1 punt voor jou . Closed.
Recommended Posts