Scott16 Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 want ik haal em steeds maar niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 want ik haal em steeds maar niet goed rijden en niet al te veel risico's nemen, want anders heb je de kans dat je veel schade krijgt... Maar als je vertrekt uit de school moet je rechts over de weg, dan meteen weer links (je kan ook die hoek afsnijden,maar dan heb je zeer grote kans dat je botst) Vervolg je weg naar het noorden over de tram-rails, dan kan je lekker snel gaan zonder egt te botsen...Op begeve moment neem ik altijd de heuvel naar beneden waar ook de tram altijd gaat en rij zo naar de rooie marker. Bij de rooie marker doe ik een 180 graden handbrake turn en rij precies dezelfde weg terug... Heb er alleen nog niet goud voor gehaald...wel al zilver.. Met wat oefenen zal ik ook nog wel goud halen (ooit :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 okj zal effe kijken want een vriend van mij zei dat je eerst je rijbewijs nodig had voor je missies kan doen voor Wang Cars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 okj zal effe kijken want een vriend van mij zei dat je eerst je rijbewijs nodig had voor je missies kan doen voor Wang Cars Kan kloppen, maar als je die laatste missies een paar keer hebt gedaan haal je er makkelijk brons voor, maar als je egt goud wil dan is het heel moeilijk...je mag dan geen enkele schade en je moet veel eerder aankomen dan het tijdslimiet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 moet je voor een missie ofzo naar de rijschool? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Ja ik denk ook dat Wang Cars de rijschool vereist.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.