Jump to content

squallo

big-gangster

Recommended Posts

heeft iemand een mod zodat er een squallo bij het vercetti estate in het water ligt het is nogal vervelend om iedere keer naar die haven te rijden of te vliegen en dan eerst of een minuut te wachten of die stomme race te doen en het geeft een beetje een :sigaar: gevoel zo,n speedboot aan huis 8)

Delen op andere websites

Ik denk niet dat daar een mod voor is, maar je kunt wel gewoon proberen m hem daar achter te parkeren en dan te saven, misschien blijft hij wel daar staan ( dat weet ik niet zeker!). Ik denk dat je even op google moet kijken voor deze mod, misschien vind je wel een site met je verzoek.

Delen op andere websites

Ik denk niet dat daar een mod voor is, maar je kunt wel gewoon proberen m hem daar achter te parkeren en dan te saven, misschien blijft hij wel daar staan ( dat weet ik niet zeker!). Ik denk dat je even op google moet kijken voor deze mod, misschien vind je wel een site met je verzoek.

Alle voertuigen die je BUITEN je garages parkeert verdwijnen als je het spel laad. Dan komt omdat GTA alleen de voertuigen IN je garage opslaat. De andere voertuigen kun je na het saven nog wel tegenkomen, omdat je het spel niet opnieuw geladen hebt maar alleen opgeslagen. Als je een savegame laad, krijg je alleen je voertuigen terug die in je garages stonden, al de overige voertuigen, zullen of op een plek staan waar ze standaard spawnen (zoals de Police Marverick op het Politie gebouw in Downtown) of verdwenen zijn ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...