Jericho Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik antwoord misschien een beetje laat :$ maar deze games zijn echt wel cool Reageren
kristof01 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 LineRiderLineFlyer LineFlyer v2 Best wel verslavend als je eenmaal bezig bent. LineFlyer vind ik net wat leuker want je valt minder snel. LineFlyer v2 is niet alleen met ene slee of motor, maar ook met een rolstoel, jeep en snowboard. BTW: de Lineflyer link is "doodt" Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Wie weet hoe ik er een filmpje van kan maken? Niet van mijn hele scherm maar alleen van dat Linerider scherm. Ik gebruik het programma Fraps daarvoor... Maarre deze heeft mijn brooer gemaakt: http://video.google.nl/videoplay?docid=-89...111387301&q Reageren
michelIII Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 kijk ook eens op www.spele.nl dan bij populair staat hij bij daar staan een heleboel verschillende soorten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.