Apple-Mac Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ik zit hier met een heel raar probleem. Ik had een paar dagen geleden twee bestanden aan de gta3.img toegevoegt. Nu heb ik ze verwijdert. En als ik nu SA ga opstarten gaat SA ten eerste crashen, maar worden er ook tegelijkertijd 4 colls in de gta3.img toegevoegt. Ik verwijder het, en ga vervokgens weer SA opstarten. Ik krijg precies hetzelfde Weet iemand wat hier te doen valt? Bedankt voor uw hulp Applemac.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ik zit hier met een heel raar probleem. Ik had een paar dagen geleden twee bestanden aan de gta3.img toegevoegt. Nu heb ik ze verwijdert. En als ik nu SA ga opstarten gaat SA ten eerste crashen, maar worden er ook tegelijkertijd 4 colls in de gta3.img toegevoegt. Ik verwijder het, en ga vervokgens weer SA opstarten. Ik krijg precies hetzelfdeWeet iemand wat hier te doen valt? Bedankt voor uw hulp Applemac.. Hey Applemac Welke bestanden waren het? Misschien kan ik of iemand anders ze dan even uploaden, dan kan je daarna weer de goeie bestanden die wij jou hebben gestuurd toevoegen. En anders moet je je spel even opnieuw opstarten, maar zeg eerst even om welke bestanden het precies gaat. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Het gaat om de bestanden die ik zelf gemaakt heb Maar ik wil van de bestanden af zijn! En dus niet meer gebruiken Wat zal ik nu moeten doen? Heel erg bedankt voor je hulp! Reageren
Velaro Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Het gaat om de bestanden die ik zelf gemaakt heb Maar ik wil van de bestanden af zijn! En dus niet meer gebruiken Wat zal ik nu moeten doen? Heel erg bedankt voor je hulp! Met herinstalleren los je al heel wat op. Dan worden alle veranderde bestanden terug omgezet naar de nieuwe/originele bestanden. Jouw savegames blijven automatisch bewaard, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Herinstalleren is niet moeilijk: 1) Steek de CD in. 2) Kies 'reinstall'. 3) Hij is bezig, laar hem lekker lopen tot het gedaan is. 4) Klaar, spelen maar ! Reageren
SWYV Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 hmm zou het niet aan de andere bestanden liggen? enof was jij wel niet vergeten om de gta3.img te rebuilden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.