Evi_23 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 Hoi, Ik wil graag een savegame posten in het aanvraagtopic omdat ik dildo dodo niet haal. maar in mijn map staan dus meerdere bestanden, terwijl ik maar 1 spel heb opgeslagen, hoe kan ik nu zien welke ik moet uploaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) De savegames staan in de map GTA Vice City User Files. Deze is te vinden onder mijn documenten. Je savegame dient een naam the hebben die lijkt op GTAVCsf1.b Het getal kan varieren van 1 tot en met 8. Dit ligt aan welke slot je hem hebt opgeslagen in het spel. Als je maar 1 savegame in je spel hebt dan zal er maar een bestand staan die deze naam heeft. ps. Welkom op het forum. Bewerkt: 27 november 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Evi_23 Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 ja is gelukt PS. bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.