Dead-Dodo Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 ik heb een mclaren sig gemaaktvoor de lol en zou toch wel eens weten hoe jullie hem vinden Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 28 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2006 *bump* heb even een v2 gemaakt waar de tekst wat mooier van is vind ik Reageren
Robinsky Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Aiit hijs wel mooi, welk programma gebruik je ervoor ?? K geef een 9 ! Wat geef jij speciial_marc.5 ? Bewerkt: 28 november 2006 door Robinsky Reageren
BigM Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Hmm erg leuk gedaan je hebt weer je best gedaan hoor ik vind dat je het zowiezo knap hebt gedaan want ik kan er helemaal niks van maar ik heb ook geen photoshop ik vind je plaatje mooi en past goed bij de achtergrond je naam is er ook leuk in verwerkt waardoor dit een signature is waarin alles prima past ik geef je een rate van 8/10 omdat het er goed uitziet .. alleen de kleur was niet echt mijn smaak voor een hoog cijfer en ik vond het beetje het te veel van het goede maar zeker een knap staaltje werk beste robinsky het programma dat hij gebruikt is waarschijnlijk photo shop of paint shop programma's speciaal voor het bewerke en maken van signatures Bewerkt: 28 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 28 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Speciial_marc.5 je hebt helemaal gelijk ik gebruik photoshop die van Speciial_marc.5 geef ik 7 want ik vind de achtergrond een beetje kaal, die pieten vind ik beetje saaie eruit zien en kleur tekst vind ik niet zo mooi maar verder is ei wel leuk bedank voor de complimenten Bewerkt: 28 november 2006 door Dead-Dodo Reageren
Crankeye Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Ik vind het echt een mooie signature! De tekst past goed, de achtergrond is goed. De render is vooral mooi, ook door de schaduw! Score: 89% Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 *bump* Nogmeer reacties? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.