Talietje Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) weet iemand waar je ergens een pagina schrijven en die dan uploaden op een link? Bewerkt: 28 november 2006 door tallex Reageren
Preddy Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) weet iemand waar je ergens een pagina schrijven en die dan uploaden op een link? Je bedoelt bijvoorbeeld een Word-document? In dat geval zou je eens www.rapidshare.com kunnen proberen. Dan hoef je het bestand alleen even op te zoeken en op Upload drukken. Hierna rolt er een download link uit. Bewerkt: 28 november 2006 door Preddy Reageren
Talietje Geplaatst: 28 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2006 als ik dan upload krijg ik 2 linken, ik pak de tweede ik plak ze dan in mijn browser en druk op enter en dan zie ik het document niet maar iets anders van die site, kwee nie, ge moet het zelf ook eens proberen. Reageren
Advancegta Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 als ik dan upload krijg ik 2 linken, ik pak de tweede ik plak ze dan in mijn browser en druk op enter en dan zie ik het document niet maar iets anders van die site, kwee nie, ge moet het zelf ook eens proberen. Ik snap je probleem, probeer eens iets aan je Engelse taal te doen want de meeste mensen zouden dit toch wel begrijpen. Je moet niet de tweede link pakken maar de eerste. De eerste link is namelijk je download link terwijl de tweede link je verwijder link is. Je zult in het vervolg dus de eerste link moeten kiezen. Reageren
Talietje Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 het lukt me nu.. maar.. dat bedoelde ik niet. Ik wou graag iets dat je kon updaten op een link sorry.. Maar bij deze site update je hem ook maar dat is dan alleen maar voor te downloaden en als je het document dan hebt gedownload open je het met michrosoft. Dat wilde ik niet. Sorry echt. Maar weet iemand anders dan een site, of kan het gewoon niet? Reageren
Bassiej Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Je moet echt wat duidelijker zijn in de formulering van je vraag want zo kunnen we er niets mee.. Reageren
Talietje Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Versta je me nog niet? Zoals je afbeeldingen update op een link, wel zo wil ik dat het zelfde doen maar dan met een teskst document. Snappie nu? Reageren
Argon Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Versta je me nog niet?Zoals je afbeeldingen update op een link, wel zo wil ik dat het zelfde doen maar dan met een teskst document. Snappie nu? Om een bestand te updaten kan je het gewoon vervangen. Maar ik denk dat je het verschil tussen updaten en uploaden niet weet Updaten: "vernieuwen" Uploaden: het bestand online plaatsen Ik denk dat je het zo wel zal begrijpen Nu om een bestand te uploaden moet je het gewoon net hetzelfde als bij een afbeelding in een FTP map zetten. En dan kan je het online gezette bestand bereiken op dezelfde manier als je een geuploade afbeelding zou willen bereiken. Reageren
Talietje Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) euh... op welke site kan ik dan mijn document uploaden? Bewerkt: 29 november 2006 door tallex Reageren
Preddy Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Bijvoorbeeld op een gratis host, zoals freehostia of byethost. Als je daar een account aanmaakt kan je er via FTP of via je browser zelf vanalles online zetten en die bestanden zelf vervangen als je een nieuwere versie ervan hebt. Reageren
Talietje Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) bestaat er dan een vrijsimpel siteje waar je kan uploaden? zoals imageshack, maar dat is voor afbeeldingen Bewerkt: 29 november 2006 door tallex Reageren
Argon Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 bestaat er dan een vrijsimpel siteje waar je kan uploaden?zoals imageshack, maar dat is voor afbeeldingen Jazeker, RapidShare! Klik op bladeren en kies een document. Dan klik je op "Upload!" Dan kan je kiezen of je een account aanmaakt. De keuze is aan jou, maar ik zie niet echt het nut van een account in ... (Als je geen account wilt klik je vanonder op "I don't want a collector's account right now. Just give me the download-link." Anders vul je de gegevens in) Dan krijg je 2 links, de bovenste is de link waarvan mensen kunnen downloaden via de onderste kan jij het bestand offline halen. Ik hoop dat dit is wat je wou? Reageren
Talietje Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 we hadden er het daarnet toch over gehad? ik wil hem online op een link en niet voor te downloaden! Reageren
Preddy Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Eenmalig of moet je het steeds updaten (lees: vernieuwen)? Als het niet te vaak moet worden ge-update kan je me wel even een PM sturen, dan zorg ik dat je het op mijn webspace kan zetten. Reageren
Talietje Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 dus... er is geen site voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.