Jump to content

De Grootste Easteregg


yvea0

Recommended Posts

Jullie kennen allemaal de plek:

Easter basin

Daar krijg je politie achter je aan als je daar komt

Ik denk dat daar de easter egg is

Kijk:

EASTERbasin

Je krijgt er politie achter je aan omdat ze niet willen dat hij makelijk te vinden is.

We zouden daar is moeten kijken...

Misschien de grote Easter egg!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • yvea0

    4

  • gta dylan

    4

  • Dwayne Forge

    4

  • Lantyz

    2

ik denk niet dat dat de grote EE is het is een militair terein in het echt is dat denk ik ook zo dat ze achter je aankomen

ga maar eens bij area 65 kijken als je daar in ga krijg je ook politie achter je aan

Omdat daar ook een leger-basis is...

Maar waarom heet het easter basin?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen 'de' grote easter egg. Dat is een verzinsel dat het forum is binnengeslopen en dat nu door iedereen krampachtig vastgehouden wordt in de hoop nog iets te vinden.

Easter Basin betekent simpelweg 'Oostelijk dok'. Zoals je ongetwijfeld al opgemerkt hebt, is Easter Basin een dok in het oosten van San Fierro. Je krijgt er een wanted level omdat het militair terrein is.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen 'de' grote easter egg. Dat is een verzinsel dat het forum is binnengeslopen en dat nu door iedereen krampachtig vastgehouden wordt in de hoop nog iets te vinden.

Easter Basin betekent simpelweg 'Oostelijk dok'. Zoals je ongetwijfeld al opgemerkt hebt, is Easter Basin een dok in het oosten van San Fierro. Je krijgt er een wanted level omdat het militair terrein is.

Er is nog wel één (grote) easter egg die nog niet gevonden is, rockstar heeft het zelf bevestigd, zou jij toch moeten weten ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog wel één (grote) easter egg die nog niet gevonden is, rockstar heeft het zelf bevestigd, zou jij toch moeten weten ;)

Uit welke bron constateer je dit? Naar mijn weten heeft iemand dit verzonnen, dat Rockstar dit bevestigd heeft. Ik heb uit geen enkele bron kunnen opmaken dat dit ook daadwerkelijk de waarheid is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik weet is dat in de tijd dat ik de leden de meest vreemde dingen heb horen roepen die waren 'bevestigd' door Rockstar in de tijd dat ik hier zit. Variërend van de komst van GTA Sin City voor de release van GTA San Andreas tot en met het bestaan van precies 30 easter eggs en van Tommy Vercetti in GTA Vice City Stories tot GTA IV in Europa. Al deze flauwekul komt van niets anders van mensen die halve woorden horen en mensen die maar al te graag leuke dingen willen geloven.

En al zou Rockstar iets gezegd hebben in de trant van een nog te vinden easter egg. Wanneer is die uitspraak gedaan? Wellicht voordat alle inmiddels bekende grappen algemeen bekend waren? En zegt Rockstar niet wel vaker dingen om de molen draaiende te houden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

het is wel raar.op die boot bij de easter basin is een rocket launcher.waarom?

en die boot lijkt niet zo groot.maar als je in die boot gaat is het er groot.

misschien verberen ze iets.want er staat daar ook een bordje waarop staat:(ik ga vertalen).alle mensen die niet welkom zijn zullen worden beschoten.dat staat er als ik me niet vergis.

dus misschien verbergen ze inderdaad iets.

Link to comment
Delen op andere websites

het is wel raar.op die boot bij de easter basin is een rocket launcher.waarom?

en die boot lijkt niet zo groot.maar als je in die boot gaat is het er groot.

misschien verberen ze iets.want er staat daar ook een bordje waarop staat:(ik ga vertalen).alle mensen die niet welkom zijn zullen worden beschoten.dat staat er als ik me niet vergis.

dus misschien verbergen ze inderdaad iets.

Mmm ik ga er zo toch noch ff rond kijken.

Bewerkt: door Online.
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat je iets zult vinden. het is gewoon een dood normale militaire haven.

net zoals bij ons thuis. je mag daar gewoon niet komen omdat het geheim is hoe die boten in elkaar zitten. het lijkt me dus niet omdat en een easter egg zit anders zou er ook nog een grote easter egg zitten bij area 69. Ik denk dat de grootste easter egg iets is met aliens. want daar pratende voetgangers ook over in sa en in area 69 is volgens mij ook een ufo te zien maar dat weet ik niet zkkr. maar in ieder geval is er niets in easter bassin, want je moet bij een missie heel die boot rondlopen en daar vind je neit en in die dokken vind je ook niets.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat je iets zult vinden. het is gewoon een dood normale militaire haven.

net zoals bij ons thuis. je mag daar gewoon niet komen omdat het geheim is hoe die boten in elkaar zitten. het lijkt me dus niet omdat en een easter egg zit anders zou er ook nog een grote easter egg zitten bij area 69. Ik denk dat de grootste easter egg iets is met aliens. want daar pratende voetgangers ook over in sa en in area 69 is volgens mij ook een ufo te zien maar dat weet ik niet zkkr. maar in ieder geval is er niets in easter bassin, want je moet bij een missie heel die boot rondlopen en daar vind je neit en in die dokken vind je ook niets.

Ok dan.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien als je politie uniform aantrekt, je beter kunt rondkijken en erlangs kunt lopen :)

tis maar een tip hoor :) kweenie zeker maar het valt te proberen

P.S. als die tip al rond is gegaan: srry ik heb niej goed gekeke

Link to comment
Delen op andere websites

helaas werkt dit niet, een politieuniforum is alleen voor de sier, je kunt er voor de rest niets mee...

easter bay betekent inderdaad gewoon ooster baai, omdat het in het oosten van san fierro ligt. ik bewtijfel trouwens of er iets is, ik heb er al eens goed rondgekeken, en het enige 'bijzondere' was een boot die je alleen daar kon halen (een bestuurbare boot dus). voor de rest is er niets in het vleigdekschip, behalve een hovercraft waar je raar genoeg niets mee kunt (omdat hij niet door een deur kan, en dat luik naar de zee niet meer open kan). waarschijnlijk is het gewoon een fout van rockstar, het was misschien de bedoeling dat het luik wel open kon. ook niets bijzonders dus. in het schip zie ik voor de rest helemaal niets bijzonders. in het dok (dat grote gebouw) is ook niets bijzonders, behalve die boot. en buiten staan nog een hummer(patriot) en een hunter (leuk, maar geen easter egg). dus mijn oordeel is: helemaal NIETS BIJZONDERS.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...