Typhoon Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 kan me niet herinneren dat er een police-uniform is Die is er wel, je kan hem niet gewoon in de winkel kopen maar je moet hem unlocken. Dit doe je door 100% te daten met Barbara Schternvart, deze vrouw is een politieagente. Wanneer je haar dus tot 100% date zal je het politie-uniform verkrijgen. Hier nog even de extra informatie van WikiGta.org: Barbara Schternvart Omschrijving Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar op het politiebureau. Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar bij de snelweg in haar buurt Waar wil ze dansen: Gelukkig gebeurt dit bijna nooit, ze woont er namelijk erg ver vandaan. Als ze wel wil dansen, kan dit in zowel San Fierro als Las Venturas. Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, bij haar "huis" Beloning 15%: Je kunt je wapens en je geld in het politiebureau niet verliezen 50%: Je hebt toegang tot haar wagen 60%: Seks is mogelijk 100%: Cop Outfit in je wardrobe Reageren
Bassiej Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) kan me niet herinneren dat er een police-uniform is Deze is er wel, maar over deze kun je pas beschikken als je met een vriendin 'Barbara Schternvart' 100% hebt gedate. Dan komt het outvit in je garderobe. Voor meer informatie kun je een kijkje op WIKIGTA kijken. Zie hier. Edit:Typhoon Was me voor >>> Door Dutchy3010: Een half uur? Voortaan even kijken of het antwoord al is gepost of niet...<<< mm.. normaal kijk ik daar wel naar.. maargoed, het topic stond waarschijnlijk al een tijdje open hier.. Bewerkt: 13 december 2006 door Bassiej26 Reageren
sebastiaan yeah Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Zo heet dat gewoon. En als je wordt doodgeschoten, doe dan die code dat je nooit dood kan gaan. O ja, als je daar iets wilt vinden; je vind daar alleen een dood iemand op de grond! >>> Door GTA-Sheep: Onzinnige tekst verwijderd<<< Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 zo heet da gwn en als je dood geschoten wordt makkelijk doe dan diej code dat je nooit dood kan gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o ja als je daar iets wil vinden je vind daar alleen een dood iemand op de grond!! >>> Door GTA-Sheep: En hier ook natuurlijk<<< Een beetje duidelijkheid in een zin is wel handig. >>> Door Dutchy3010: Opgelost... <<< Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) lekker normaal dude dat is egt verdacht ok is dat bij iedereen zo ? Bewerkt: 13 december 2006 door gangstabadboys Reageren
gta dylan Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 eum,sebastiaan yeah. je zegt dat je er iemand dood vind in easter basin. ik ben daar al een aantal keer geweest en ik heb niets gezien. kan je eens precies beschrijven waar die ligt? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Heyt is grote onzin mensen, er ligt echt niets, ik heb er zelfs met een mapviewer gekeken, achter muren etc, NIETS BIJZONDERS! Reageren
PB_soldier Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 dat hebben al heel veel mensen gezegd. maar ze willen het niet geloven. zou je met die mapviewer ook in area 69 kunnen kijken $NeoSyp$ misschien zit daar wat? peace Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 San Andreas is al zo vaak binnenstebuiten gekeerd, je gaat echt niks meer vinden wat nog niet bekend is. Reageren
r0ry.B.bellOws Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 (bewerkt) de UFO die je kan zien kan ook een Sateliet zijn. Er zweeft sn8s een rode stip door de lucht op grote hoogte. En ja ik heb de bevestiging van 30 easter eggs ook gelezen in het begin der dagen van SA. Alleen zoeken we Te ver voor die dinge, het zijn vooral verwijzingen naar de realiteit met een twist. Bewerkt: 15 december 2006 door r0ry.B.bellOws Reageren
raymondoo Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 kan me niet herinneren dat er een police-uniform is die krijg je van een gf als je 100% hebt en het kan zijn dat de grote easter egg ook gewoon iets kan zijn wat we al hebben daarom is het (GROOT) het kan ook gewoon zijn dat je een vd minigame's die je vind moet uitspelen en zo een egg vind het is maar een idee Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ze knallen je verrot omdat er op die boot uiterst gevaarlijke geheime Hydra's te vinden zijn, militaire gevechts jets. Onthoud ook dat Easter Pasen betekent. Al denk ik niet dat ze dat bedoeld hebben met Easter Basin. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Denk het ook niet nee, en trouwens, EasterN is toch pasen?.. Ik dacht zelfs dat ze paaseieren "Eastern eggs" noemden in het engels.. maar de EE die in GTA enzo zitten Easter Eggs.. maar dat kan ook een fout van mij zijn EDIT: OEPS.. beetje erg off-topic sorry Bewerkt: 30 december 2006 door Mythbuster Reageren
gta dylan Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) we kunnen altijd die militaire basis eens gaan onderzoeken met de cheat geen politie. (de code ken ik niet vanbuiten) als we zonder politie rustig het schip kunnen doorzoeken kunnen we misschien iets vinden. Bewerkt: 31 december 2006 door gta dylan Reageren
ikt Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 In Area 69 zit een koevoet van Half Life, en op de boot zit een cola-automaat en achterin bommen, Verder niets. Hoe ik het weet? SA-MP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.