Jump to content

De Grootste Easteregg

Recommended Posts

Geplaatst:
Denk het ook niet nee, en trouwens, EasterN is toch pasen?.. Ik dacht zelfs dat ze paaseieren "Eastern eggs" noemden in het engels.. maar de EE die in GTA enzo zitten Easter Eggs.. maar dat kan ook een fout van mij zijn :?

EDIT: OEPS.. beetje erg off-topic :( sorry

Nee, het is Easter zonder "N". Zeker weten ;)

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• yvea0

4

• gta dylan

4

• Dwayne Forge

4

• Lantyz

2

Geplaatst:

@Easter Basin betekent letterlijk eigenlijk: Pasen Havendok :puh: En Easter egg betekent letterlijk "paasei". Het slaat gewoon allemaal nergens op, dat is niet de Easter egg :bonk: Want het is geen grap/verwijzing naar een persoon of organisatie(dát zijn Easter Eggs!)

Geplaatst:

ik ben bij de easter basin in het schip geweest.

met de code geen politie achter je aan.

en ik heb NIETS speciaals gevonden.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat onderwerp over dat schip is al ruimschoots behandeld. Ik zoek even het topic op, misschien heeft iemand er nog wat aan.

Eentje gevonden: 'Toch Alcatraz + Onderzoeksteam', vanaf deze post, Klik

Nog een: 'vrachtschip', Klik

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:
het is wel raar.op die boot bij de easter basin is een rocket launcher.waarom?

en die boot lijkt niet zo groot.maar als je in die boot gaat is het er groot.

misschien verberen ze iets.want er staat daar ook een bordje waarop staat:(ik ga vertalen).alle mensen die niet welkom zijn zullen worden beschoten.dat staat er als ik me niet vergis.

dus misschien verbergen ze inderdaad iets.

weet je, ik heb op zo'n militaire boot(ik weer niet over welke jullie het hebben) maar ik heb op een militaire boot in het laadruim waar al die open koffers mett raketten liggen traangas gevonden... miss is dat het?

als dit al bekend was neem me niet kwalijk

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Easter Basin. doet niemand denken aan Easter Egg. e rkomt allebei het wordt easte rin voor. hmm wel verdacht. ik ga daar maar is kijken.

Geplaatst:

Ik heb ook niks gevonden.Ze hebben het denk ik extra gedaan dat de menesen de hele basis gaan uitkammen en dat ze er dan zijn ingetrapt...

Geplaatst:
misschien als je politie uniform aantrekt, je beter kunt rondkijken en erlangs kunt lopen :)

tis maar een tip hoor :) kweenie zeker maar het valt te proberen

P.S. als die tip al rond is gegaan: srry ik heb niej goed gekeke

doe niet zo moeilijk en doe gewoon de cheat dat je nooit politie achter je aan krijgt op de computer is die (als ik me niet vergis): aezakmi

• 3 weken later...
Geplaatst:
klopt het dat je er een jack pack kan vinden??

Het is wel een beetje off-topic, maar goed.

Op Easter Basin? Nee, daar kun je geen jetpack vinden. Je kunt de jetpack alleen vinden op Verdant Meadows en Area69 (Of bedoelde je die?). Je moet in ieder geval de de missie 'Green Groo' hebben voltooid om de jetpack te laten spawnen op die twee plekken.

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt Easter Bay Airport?

Ik denk dat dat, net als Easter Basin, geen Easter Egg is hoor.

Bewerkt: door Silkoewi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...