Jump to content

Cheatdevice

Cheatdevice  

21 leden hebben gestemd

1. 1. Ik heb een cheatdevice

• Ja
      2
    • Nee
      17
    • Wat is cheatdevice ?
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik had een vraagje over cheatdevice voor de PSP...

Als ik bijvoorbeeld dat ding ga downloaden... Kan ik

hem dan wegdoen als ik wil. En is het mischien

schadelijk voor de PSP ??? :?

Geplaatst:
Hallo

Ik had een vraagje over cheatdevice voor de PSP...

Als ik bijvoorbeeld dat ding ga downloaden... Kan ik

hem dan wegdoen als ik wil. En is het mischien

schadelijk voor de PSP ??? :?

Als je hem op de goede manier op je PSP zet is hier niks schadelijks aan. Zorg er dus voor dat je het goed doet, anders kan het wel schadelijk zijn. En het is geen probleem om het weer weg te doen, want het is gewoon een programma dat je net als de rest kan verwijderen. Dus ik zou zeggen: lees goed wat je moet doen voordat je hem instaleerd, en veel plezier ermee.

Geplaatst: (bewerkt)

Gelieve in het vervolg geen onnodige opmaak codes toe te voegen bij je bericht. Indien je de cheatdevice weer wil verwijderen gaat dit heel simpel door je PSP met je computer te verbinden door middel van een USB Kabel. Open de memorycard op je PC en verwijder vervolgens de cheatdevice. De cheatdevice zelf kan geen schade aan je PSP aanrichten gezien het feit dat het via de User Mode werkt. Indien je de Cheatdevice met 2.71 SE-C speelt is er wel degelijk een kans dat je PSP brickt (Kapot gaat), aangezien je tijdens deze niet Officiële update in de Kernal Mode werkt (Een mode maarmee een kans bestaat dat je PSP kapot gaat) en het feit dat het niet Officiël is, dus het mogelijk bugs en dergelijke bevat waardoor je mischien je PSP brickt.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

ik snap niet wat de vraag met de poll te maken heeft maar ik heb er geen want ik cheat niet

zonder is het spel veel leuker en ben je er langer mee bezig

ook zal ik als ik julie was voor de beginners eerst zonder cheatdevice spelen en dan pas met :bier:

Geplaatst:
ik snap niet wat de vraag met de poll te maken heeft maar ik heb er geen want ik cheat niet

zonder is het spel veel leuker en ben je er langer mee bezig

ook zal ik als ik julie was voor de beginners eerst zonder cheatdevice spelen en dan pas met :bier:

ik snap ook niet waarom hier een poll over is gemaakt :?

ps: ik cheat wel maar wel zonder cheatdevice :D

Geplaatst:
Nu we het toch over de CheatDevice hebben,waar kan je hem downloaden de link ?

Ik kan me nog heugen dat er voor de Liberty City Stories- Cheatdevice het adres 'Maxbot.com' gebruikt werd, maar nu is dat al weer 'Cheatdevice.com' geworden, maar het komt natuurlijk op hetzelfde neer, want Maxbot is nog steeds van Edision Carter, de maker van de Cheatdevice. Op de site aangekomen zie je direct de VCS-Cheatdevice al en daaronder 4 voorbeelden in GIF Formaat. Je hebt hiervoor Devhook nodig en een legale GTA Vice City Stories versie. De exacte link kun je 'hier' gebruiken, maar weet wel wat je doet, want het gebruik van ROMs is nog steeds niet toegestaan. :(

Geplaatst:
Nee het kan niet bij mij ik heb versie 2.81 en niet versie 2.71

Helaas, maar als ik jou was zou ik wachten met updaten tot er een downgrader komt.

Geplaatst:
Nee het kan niet bij mij ik heb versie 2.81 en niet versie 2.71

Dan zul je al bij voorbaat geen cheatdevice kunnen gebruiken, want voor firmware 2.81 is nog geen downgrader uitgevonden en zo kan je sowieso al geen DevHook gebruiken dus al helemaal geen cheatdevice. Het spijt me Denkaanhenk, maar het is niet anders... :N

Maar niet zo getreurd hoor, de cheatdevice stelt naar mijn mening niet zo veel voor. Je kan er een aantal standaard dingen mee zoals door muren heen lopen, lage zwaartekracht instellen en snelheden veranderen en dergelijke... Ook een cheatmaker zit erbij inbegrepen en de optie om te kunnen filmen en screenshots te kunnen maken. Maar dat is nou niet echt iets om te missen hoor... Ik zou het alleen gebruiken zodat ik er screenshots mee zou kunnen maken, maar voor de rest is die cheatdevice niet zo bijzonder (nogmaals: in mijn opinie)...

Geplaatst:

Maar ken je hem dan niet van 2.81 naar 2.71 downgroaden ???

En nog een vraag ... waar ken je software 2.81 downloaden ???

Geplaatst:

Doe bij de home van je psp bij games, nieuwe software.

Geplaatst:
Dit is niet mogelijk, nee. En om de Cheatdevice te gebruiken moet je firmware 1.5 hebben, waar je via DevHook firmware 2.71 emuleert.
Firmware 2.81 zit zowieso op de UMD van je VCS kopie. Als je naar het Gamesmenu gaat zal de UMD al laden. Je zal twee afbeeldingen zien van UMD's. Het bovenste is om VCS te starten, en het onderste is een upgrade naar firmware 2.81. Als je nog niet geüpgraded hebt en VCS probeert te starten, zal hij alsnog vragen om eerst te updaten. Firmware 2.81 kan je ook downloaden op YourPSP.com. Het is wel een site die ondersteund wordt door Flash Player dus om de site te kunnen zien moet je eerst Flash Player downloaden.
Geplaatst: (bewerkt)

Jongens ik wil niet moderator achtig overkomen, maar kunnen we nou eens ophouden over die Downgraders, want dat is gewoon puur illegaal. Waarom denk je dat ze er voor zorgen om een nieuwe versie te maken? Dat lijkt me eigenlijk vrij simpel, want anders verdienen ze minder door al die illegale games die via diverse programma's gedraait kunnen worden.

Om nog even je vraag te beantwoorden: 'Je kunt je systeemsoftware oftewel de Firmware niet van 2.8.1 downgraden naar 2.7.1, maar dan nog; dan kan je er nog niks mee op 2.7.1 alleen op de Dark-Alex firmware, maar daar ga ik niks over vertellen verder. Je kan de systeem software 2.8.1 downloaden op de officiële website van Sony's PSP: 'YourPSP.com'. Desalniettemin als je GTA Vice City Stories koopt op de PSP - UMD dan zit er onder het kopje games een mogelijkheid om de systeem software te upgraden naar 2.8.1 dus dan hoef je niet eens naar die site om te upgraden of wat dan ook.

Edit: VforV was me voor...

Bewerkt: door SummerBase
  • 4 weken later...
Geplaatst:

OK kijk ik ging hem downloaden... [ Ik heb firmware 3.03 ] . Maar ik moest toen PSP vastverbinden. En ik deed dat en even later zeggen ze : er bevind zich geen DEVHOOK . :? Hoe moet ik ervoor zorgen dat ik hem met cheadevice kan uitspelen ???

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...