Jump to content

minigun


gta_fan_123

Recommended Posts

waar kan ik een minigun vinden?

Deze kan je kopen in Phill's Cassidy's Gunshop op Staunton Island. In het begin is hij out of stock, maar na een bepaalde missie gedaan te hebben zal hij beschikbaar zijn. Hij kost maarliefst 10.000$, dus ik raad je aan om er weinig mee te schieten als je niet 1 van de rijkste bent. Ik hoef er geen kaartje bij te doen, want als je op je map kijkt wordt Phill's Cassidy's Gunshop aangegeven met een Amerikaans vlaggetje (op Staunton dus).

Link to comment
Delen op andere websites

jammer, ik ben blut! is toch wel fijn als je die wapen kunt gebruiken waneer je de missie: love for the run doet!!

Als het om deze missie gaat zou ik allereerst even de tips van Wikigta lezen. Als je deze hebt gelezen kom je erachter dat een Rocket Launcher handig is, maar ik raad je dus ook een Minigun of een ander sterk wapen aan. Als je geen geld hebt voor dit soort wapens, dan kan je het beste hidden packages gaan zoeken. Al na 50 packages heb je de Colt Python, een erg krachig pistool waarmee je iemand met 1 schot doodt. Hiermee moet het te doen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Om precies te zijn kan je de Minigun kopen bij "Phil Cassidys Fully Cocked Gun Shop" na de missie " More Deadly Than The Male" die je krijgt van "Toshiko Kasen". Toshiko neemt contact op met je na de missie "Shogun Showdown", die je krijgt van "Salvatore Leone", en die je pas kan doen als je aan de missies bezig bent op Shoreside Vale.

@Speciial_marc.5: Er is maar één Minigun. Zie hier. Bedoel je soms de M-60? Die staat er ook bij, bij de Heavy Artillery.

Bewerkt: door Armageddon
Link to comment
Delen op andere websites

Of gebruik een cheat:

Weapon Set 1

UP, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, SQUARE, SQUARE, RIGHT

Weapon Set 2

UP, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, RIGHT

Weapon Set 3

UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT

In het vervolg is het ook wel hendig om te zeggen bij welke cheat de minigun hoort dus ik zeg het wel ff.

UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT=minigun.

Rinaldootje :cya:

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Of gebruik een cheat:

Weapon Set 1

UP, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, SQUARE, SQUARE, RIGHT

Weapon Set 2

UP, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, RIGHT

Weapon Set 3

UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT

In het vervolg is het ook wel hendig om te zeggen bij welke cheat de minigun hoort dus ik zeg het wel ff.

UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT=minigun.

Rinaldootje :cya:

Om precies te zijn krijg je met UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT een Chainsaw, Grenades, Colt Python (.357), Combat Shotgun, MP5K, M4, Minigun en de PSG1 (Laser Scope). Zie hier voor de wapens ;).

@Een van de leden die WikiGta beheren: Bij de WikiGta LCS Cheats zijn Wapen Set 1 en 3 dezelfde knoppencombo's :bonk: .

Bewerkt: door Armageddon
Link to comment
Delen op andere websites

Of gebruik een cheat:

Weapon Set 1

UP, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, SQUARE, SQUARE, RIGHT

Weapon Set 2

UP, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, RIGHT

Weapon Set 3

UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT

Er bestaat geen cheat voor een m60

Link to comment
Delen op andere websites

Of gebruik een cheat:

Weapon Set 1

UP, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, SQUARE, SQUARE, RIGHT

Weapon Set 2

UP, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, RIGHT

Weapon Set 3

UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT

Er bestaat geen cheat voor een m60

Er bestaat idd geen cheat voor een M-60, alleen voor de Flamethrower, Minigun en de Rocket Launcher (Heavy Atillery).

De M-60 krijg je als je alle Rampages hebt voltooid en je kan hem hier vinden.

Bewerkt: door Armageddon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...