gta_fan_123 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 waar kan ik een minigun vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 waar kan ik een minigun vinden? Deze kan je kopen in Phill's Cassidy's Gunshop op Staunton Island. In het begin is hij out of stock, maar na een bepaalde missie gedaan te hebben zal hij beschikbaar zijn. Hij kost maarliefst 10.000$, dus ik raad je aan om er weinig mee te schieten als je niet 1 van de rijkste bent. Ik hoef er geen kaartje bij te doen, want als je op je map kijkt wordt Phill's Cassidy's Gunshop aangegeven met een Amerikaans vlaggetje (op Staunton dus). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_fan_123 Geplaatst: 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 jammer, ik ben blut! is toch wel fijn als je die wapen kunt gebruiken waneer je de missie: love for the run doet!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 jammer, ik ben blut! is toch wel fijn als je die wapen kunt gebruiken waneer je de missie: love for the run doet!! Als het om deze missie gaat zou ik allereerst even de tips van Wikigta lezen. Als je deze hebt gelezen kom je erachter dat een Rocket Launcher handig is, maar ik raad je dus ook een Minigun of een ander sterk wapen aan. Als je geen geld hebt voor dit soort wapens, dan kan je het beste hidden packages gaan zoeken. Al na 50 packages heb je de Colt Python, een erg krachig pistool waarmee je iemand met 1 schot doodt. Hiermee moet het te doen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 der is ook zo'n draagbaare minigun er zijn twee soorten maar waar licht die andere dan ik maak wel effem een screen over het despetrevende wapen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Om precies te zijn kan je de Minigun kopen bij "Phil Cassidys Fully Cocked Gun Shop" na de missie " More Deadly Than The Male" die je krijgt van "Toshiko Kasen". Toshiko neemt contact op met je na de missie "Shogun Showdown", die je krijgt van "Salvatore Leone", en die je pas kan doen als je aan de missies bezig bent op Shoreside Vale. @Speciial_marc.5: Er is maar één Minigun. Zie hier. Bedoel je soms de M-60? Die staat er ook bij, bij de Heavy Artillery. Bewerkt: 28 november 2006 door Armageddon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Ja sorry ik bedoelde de m-60 want ik kon die nergens vinden of is dat weer zo'n 100 hidden package's wapen? Bewerkt: 28 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 Ja sorry ik bedoelde de m-60want ik kon die nergens vinden of is dat weer zo'n 100 hidden package's wapen? Dit is de enige plek . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 Ja sorry ik bedoelde de m-60 want ik kon die nergens vinden of is dat weer zo'n 100 hidden package's wapen? Dit is de enige plek . correctie als je alle rampages doet krijg je de M-60 bij je safehouse gelevert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 Ja sorry ik bedoelde de m-60 want ik kon die nergens vinden of is dat weer zo'n 100 hidden package's wapen? Dit is de enige plek . correctie als je alle rampages doet krijg je de M-60 bij je safehouse gelevert Oja, zoiets dacht ik al, maar wist het niet zeker . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 Of gebruik een cheat: Weapon Set 1 UP, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, SQUARE, SQUARE, RIGHT Weapon Set 2 UP, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, RIGHT Weapon Set 3 UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Of gebruik een cheat:Weapon Set 1 UP, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, SQUARE, SQUARE, RIGHT Weapon Set 2 UP, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, RIGHT Weapon Set 3 UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT In het vervolg is het ook wel hendig om te zeggen bij welke cheat de minigun hoort dus ik zeg het wel ff. UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT=minigun. Rinaldootje Bewerkt: 29 november 2006 door rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Of gebruik een cheat: Weapon Set 1 UP, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, SQUARE, SQUARE, RIGHT Weapon Set 2 UP, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, RIGHT Weapon Set 3 UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT In het vervolg is het ook wel hendig om te zeggen bij welke cheat de minigun hoort dus ik zeg het wel ff. UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT=minigun. Rinaldootje Om precies te zijn krijg je met UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT een Chainsaw, Grenades, Colt Python (.357), Combat Shotgun, MP5K, M4, Minigun en de PSG1 (Laser Scope). Zie hier voor de wapens . @Een van de leden die WikiGta beheren: Bij de WikiGta LCS Cheats zijn Wapen Set 1 en 3 dezelfde knoppencombo's . Bewerkt: 29 november 2006 door Armageddon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchpet Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Of gebruik een cheat:Weapon Set 1 UP, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, SQUARE, SQUARE, RIGHT Weapon Set 2 UP, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, RIGHT Weapon Set 3 UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT Er bestaat geen cheat voor een m60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Of gebruik een cheat: Weapon Set 1 UP, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, SQUARE, SQUARE, RIGHT Weapon Set 2 UP, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, RIGHT Weapon Set 3 UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT Er bestaat geen cheat voor een m60 Er bestaat idd geen cheat voor een M-60, alleen voor de Flamethrower, Minigun en de Rocket Launcher (Heavy Atillery). De M-60 krijg je als je alle Rampages hebt voltooid en je kan hem hier vinden. Bewerkt: 30 november 2006 door Armageddon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.