BoDyLoTioN Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Mini gun is ook GRATIS bereikbaar door de zijmissie Slash TV en waarbij je bij level 6 de minigun krijgt, als je 2x level 6 hebt gered krijg je de minigun + het kippe pakkie (Cox Mascot Outfit). Als je deze minigame wild doen heb ik nog een paar tips: 1. Ik raad je aan rond de 150 colt en of shotgun kogels te hebben. 2. Ga in het midden staan en aim op de dichst bijzijnste vijand en schiet hem natuurlijk dood en gebruik de L2 en R2 knoppen om aim te switchen naar een ander target, Links voor het eerst volgende target dat links van je eerste slachtoffer stond, en rechts voor het eeste target dat rechts van je eerste slachtoffer staat. 3. Na de eerste keer zijn de mannen in de 'kippe pakjes' en hebben ze iets meer HP/Armor dus raad ik aan als je met colt of shotgun schiet ze dichter bij laat komen, tot ze ongeveer in beeld zijn omdat je anders kogels verspild Good Luck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.