Crankeye Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Onderwerp: Stock Soort design: Signature Size design: 400x100 Render: Nee Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M. Hier is mijne:
.Antonio Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Sorry hoor, ik heb niets met deze battle temaken, maar je zegt Render nee, en zelf heb je wel een render
Crankeye Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Dat heet een stock -_-"
.Antonio Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Ik wil wel, ik post m'n design zo EDIT: hier is hij: Veel succes @ hieronder: een stock is geen render maar gwn een heel plaatje met andere size en effecten erin. Bewerkt: 29 november 2006 door .Antonio
Jon-asses Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Wat is stock eigenlijk? Dit gaat Jon-asses even beantwoorden. *Veegt Jon (mijn ass) nog rap af en kijkt naar het wc-papier, is even buiten bewustzijn* Ok ik ben weer in staat te posten, maar of het goed is weet ik niet... Een stock is een real life afbeelding met een bepaald persoon of ander voorwerp op. Een stock is meestal van hoge kwaliteit. De persoon of het voorwerp staat in de belangstelling, de achtergrond is niet zo belangrijk bij een stock. Met Photoshop kun je mooie dingen maken van zulke afbeeldingen. Waar je stocks kunt vinden? In de boom natuurlijk ! Zoek bij Google afbeeldingen naar stocks. Dus je wilt er één van Christiano Ronaldo dan typ je dat gewoon in en zoek je naar een goede afbeelding met wat achtergrond. Vind je geen goede stock? Dan kun je het altijd aanvragen in het Stock aanvraag topic. Hoe je met Photoshop een stock mooi maakt? Stock changing tutorial van Levi Zoek anders nog even voort : Alle tut's van GTAForum Bewerkt: 29 november 2006 door Jon-asses
tiesto Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 antonio: mooie sig met mooie special effects, grappig gedaan met jouw naam in die gun maar ik vind het lettertype minder mooi en je had miss iets meer special effects aan je sig mogen toevoegen .VíoLett,,:O: best mooie sig maar wel beetje donker en ik zie ook hier niet veel special effects mijn stem: antonio
.Levi. Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Winnaar .Antonio +1 punt. Verliezer .VíoLett,,:O. Rank updated and topic locked.
Recommended Posts