Rogier0202 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 hoi ik ben op zoek naar een goede en als het kan een nederlandse download side maar ik heb overal gezocht op dit forum en op google kan ik het niet vinden kan iemand mij een paar side geven of me naar dat topic sturen waar het staat Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 hoi ik ben op zoek naar een goede en als het kan een nederlandse download side maar ik heb overal gezocht op dit forum en op google kan ik het niet vinden kan iemand mij een paar side geven of me naar dat topic sturen waar het staat Je kon met Google niks vinden? Je typt even in GTA downloads in, en zie hier wat een resultaten. Verder heb ik de grotere modsites nog wel voor je dat zijn GTAGarage, GTAGaming en GTAFilefront. Ook kon je met de zoekfunctie een hoop vinden. Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Wat wil je nu eigenlijk downloaden? Muziek, films, games? Dat snap ik niet echt eigenlijk. Muziek en de nieuwste CD's kun je bijvoorbeeld op deze site downloaden. Films kunnen hier worden gedownload. Hier kun je trouwens ook games en muziek downloaden. Als je muziek gratis wilt hebben, is dat meestal illegaal, dus we kunnen je daar hier niet mee helpen, want het is tegen de regels om het over dat soort illegale stuff te hebben! [Edit] Sorry, ik begrijp het helemaal verkeerd. Nouja, check de post van -Matthijs- maar... Bewerkt: 28 november 2006 door Froodooo Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik vind deze de beste sites maar het is wel Duits maar dat maakt niet zoveel uit want je kunt de handling vehicle.ide carcols en carmods toch wel lezen dus GTA-WorldMods GTA GAMIGO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.