Jump to content

a home in the hills

Recommended Posts

Geplaatst:

Die missie lukt me wel maar zodra ik Big Poppa moet achtervolgen lukt het me niet.

Ik kan al niet zo goed rijden maar die auto slipt steeds weg. Weet iemand misschien hoe ik makkelijker kan achtervolgen of misschien die big poppa in 1 keer kan doodschieten?

Geplaatst:
Die missie lukt me wel maar zodra ik Big Poppa moet achtervolgen lukt het me niet.

Ik kan al niet zo goed rijden maar die auto slipt steeds weg. Weet iemand misschien hoe ik makkelijker kan achtervolgen of misschien die big poppa in 1 keer kan doodschieten?

Ineens doodschieten is helaas niet mogelijk. Al schiet je van grote afstand met een sniper of minigun, hij kan nooit dood. Heb dat zelf al een aantal keren geprobeerd, maar het is mij nog nooit gelukt. Voor het rijden zijn niet echt tips te bedenken. Doe de hele tijd driveby's: druk op q of e om opzij te kijken en vervolgens schieten (bijvoorbeeld met de muis). Of rijdt hem klem, en doe daarna de driveby. Blijf vooral rustig, want als je te snel gaat rijden dan kan je zelf over de kop vliegen, en dat moet natuurlijk niet ;). Voor meer info over de missie kan je hier even kijken.

Daarnaast wil ik je even waarschuwen voor de basketbal-glitch. Als je de missie gehaald hebt, en je slaat op in madd dogg's mansion, dan kan je nooit meer basketballen. Dus wanneer iemand op slaat in madd dogg's mansion, dan komt de basketball-glitch.

Geplaatst: (bewerkt)

Het makkelijkste is snel rijden en goed remmen wanneer het moet, probeer hem in te halen en kill hem dan met een drive-by's, probeer naast hem te rijden en pas de P.I.T move toe die je in de Driving School hebt geleerd. Hij zal nu draaien en jij kans hem snel killen met een drive-by, hiervoor kan je het beste een MP5 gebruiken. Probeer dus vooral op de rechte stukken hard te rijden maar in de bochten of bij heuvelachtige stukken kun je het beste even wachten. De beste manier is echt door de Drive By, het zal je niet lukken om Big Poppa in 1 keer dood te schieten. Dus snel rijden op rechte stukken maar in bochten en dergelijke een beetje afremmen en niet te veel risico nemen.

Succes :cya:

EDIT: Dutchy was me voor. Onze posts komen ongeveer op hetzelfde neer.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Oke maar ik kom nog geen eens zover dat ik een driveby kan doen, dan ben ik alweer uit de bocht geslipt.

Geplaatst:

^_^ ik heb het zo gedaan :

toen ik SA speelde was ik cheat verslaaft

ik gebruikte voordat die auto weg reed deze cheat

Blaas alle auto's op die dicht bij zijn

R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1

de auto ontplofte en toen mission past

^^^^^^^^ miss ook gunstig voor jou ^_^

Of de 'relaxter rijden' cheat is ook mogelijk.

Voor de PS2: Driehoekje, R1, R1, Links, R1, L1, R2, L1

Voor de PC: NATURALTALENT.

Of, als je redelijk goed kunt rijden, de 'gewoon minder verkeer in de straten' cheat ;)

Hier vind je alle PC cheats. En hier vind je alle PS2 cheats.

Veel succes!

Bewerkt: door -YokoZumi-
Geplaatst:
Of de 'relaxter rijden' cheat is ook mogelijk.

Voor de PS2: Driehoekje, R1, R1, Links, R1, L1, R2, L1

Voor de PC: NATURALTALENT.

Of, als je redelijk goed kunt rijden, de 'gewoon minder verkeer in de straten' cheat ;)

Hier vind je alle PC cheats. En hier vind je alle PS2 cheats.

Veel succes!

als ik die cheat gebruik en k stuur een keer goed dan vlieg ik over de kop :S

Geplaatst:

wat ik heb gedaan is:

big poppa draait bij de uitrit rechtsaf en daarna linksaf in een grote lange bocht

als je zelf bij de uitrit linksaf gaat en daarna rechtsaf kom je uit op een kruising waar big poppa langs komt zorg dat er er zo snel mogelijk bent stap uit en pak een zwaarwapen (ak-47,m4) en richt op de auto als je hem ziet aan komen en schiet de hele auto kapot

Geplaatst:

Rij niet te wild, maar ook niet te traag. Tja, je moet gewoon een beetje kunnen rijden. Gebruik in de bochten rem + richting en je slipt lekker de bocht door. Probeer naast hem te rijden en beuk hem, zodat hij de controle kwijtgeraakt. Druk nu op E of Q (afhankelijk van de richting) en schiet op de auto, tot hij vlamvat. Met een beetje oefenen lukt het ook wel hoor! :)

• 1 year later...
Geplaatst:
Rij niet te wild, maar ook niet te traag. Tja, je moet gewoon een beetje kunnen rijden. Gebruik in de bochten rem + richting en je slipt lekker de bocht door. Probeer naast hem te rijden en beuk hem, zodat hij de controle kwijtgeraakt. Druk nu op E of Q (afhankelijk van de richting) en schiet op de auto, tot hij vlamvat. Met een beetje oefenen lukt het ook wel hoor! :)

Ik ben nog niet zover, maar ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om de inrit van de mansion te blokkeren? Dus nadat je iedereen op het dak hebt afgeschoten, paar auto's jatten en die op de inrit zetten. Daarna het huis door en in de auto stappen. Als de auto's er daarna nog staan kan niemand weg...

Ik ben nog niet zover, maar ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om de inrit van de mansion te blokkeren? Dus nadat je iedereen op het dak hebt afgeschoten, paar auto's jatten en die op de inrit zetten. Daarna het huis door en in de auto stappen. Als de auto's er daarna nog staan kan niemand weg...

Nee,

Dat zou fijn zijn, maar je kan Madd Dogs Mansion alleen via het dak binnengaan voor de missie (geloof ik).

Helaas zul je Big Poppa moeten volgen (maar hij rijdt alsof hij te veel zangria op heeft ;) )

Ik wacht meestal tot een recht stuk of een botsing van Big Poppa.

Bewerkt: door GTA freakje
Geplaatst:

Nee,

Dat zou fijn zijn, maar je kan Madd Dogs Mansion alleen via het dak binnengaan voor de missie (geloof ik).

Helaas zul je Big Poppa moeten volgen (maar hij rijdt alsof hij te veel zangria op heeft ;) )

Ik wacht meestal tot een recht stuk of een botsing van Big Poppa.

Idd, botsen doet ie inderdaad veel.

Ik bleef hem gewoon volgen en toen hij ergens tegen slingerde met mn ak erop =)

Geplaatst:
Spawn een NRG500 met een carspwner en zorg dat je een SMG hebt en schiet de auto kapot.

Ik had ook wat moeite met deze achtervolging. Maar rij gewoon links af en eerste weg rechts. Stap uit de auto, pak je Rocket Launcher en knal de aankomende auto aan flarden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...