olep Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Spawn een NRG500 met een carspwner en zorg dat je een SMG hebt en schiet de auto kapot. Ik had ook wat moeite met deze achtervolging. Maar rij gewoon links af en eerste weg rechts. Stap uit de auto, pak je Rocket Launcher en knal de aankomende auto aan flarden. Ja idd, dat heb ik ook gedaan en die manier is het makkelijkst en werkt (waarschijnlijk) het best! Reageren
cheetha Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 ik heb het zo gedaan je pakt een SMG gaat naast hem rijden je buikt hem dan ( pitmanoevere) dit doe je dan vaak achter elkaar Reageren
GTA player 10 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik heb nadat ik iedereen van het dak geschoten had gewoon een motor gaan zoeken en die klaargezet. Je moet de motor wel zo zetten dat hij niet in beeld komt in de cutscène, anders zal hij gewoon verdwijnen. Met een motor kan je achter de auto rijden en vooruit schieten. Suc6 met de missie GTA Player 10 Reageren
tiim Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 gewoon vol gas meestal lukt dat dan wel. rij erlangs (meestal wel handig om max. wapenskill te hebben) en gewoon schieten onploft die meestal wel. veel plezier Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 gewoon vol gas meestal lukt dat dan wel. rij erlangs (meestal wel handig om max. wapenskill te hebben) en gewoon schieten onploft die meestal wel.veel plezier Het topic is al twee jaar oud, hij zal allang die missie gedaan hebben hoor... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.