Jump to content

a home in the hills

Recommended Posts

Geplaatst:
Spawn een NRG500 met een carspwner en zorg dat je een SMG hebt en schiet de auto kapot.

Ik had ook wat moeite met deze achtervolging. Maar rij gewoon links af en eerste weg rechts. Stap uit de auto, pak je Rocket Launcher en knal de aankomende auto aan flarden.

Ja idd, dat heb ik ook gedaan en die manier is het makkelijkst en werkt (waarschijnlijk) het best!

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik heb het zo gedaan

je pakt een SMG

gaat naast hem rijden

je buikt hem dan ( pitmanoevere)

dit doe je dan vaak achter elkaar

Geplaatst:

Ik heb nadat ik iedereen van het dak geschoten had gewoon een motor gaan zoeken en die klaargezet. Je moet de motor wel zo zetten dat hij niet in beeld komt in de cutscène, anders zal hij gewoon verdwijnen. Met een motor kan je achter de auto rijden en vooruit schieten.

Suc6 met de missie :tu: GTA Player 10

Geplaatst:

gewoon vol gas meestal lukt dat dan wel. rij erlangs (meestal wel handig om max. wapenskill te hebben) en gewoon schieten onploft die meestal wel.

veel plezier

Geplaatst:
gewoon vol gas meestal lukt dat dan wel. rij erlangs (meestal wel handig om max. wapenskill te hebben) en gewoon schieten onploft die meestal wel.

veel plezier

Het topic is al twee jaar oud, hij zal allang die missie gedaan hebben hoor...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...