~Mario~ Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Beste forum leden, Ik had gisteren het spel Medal of Honor Allied Assault gekocht, ik was hem toen gelijk aan het spelen ik was er al 2 uur mee bezig, toen was ik ermee gestopt en heb ik windows ook afgesloten. Nu start ik windows vandaag weer op, en wil ik het spel weer verder gaan spelen, krijg ik ineens een foutmelding. Deze foutmelding krijg ik tijdens het laden van een new game of als ik nog een game load: Kortom ik kan dus niet meer spelen. Wat kan hiervan de fout zijn? Edit: Ik krijg nu ook de melding GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem Wat heeft dit dan te betekenen, hier legt waarschijnlijk ook de fout. Bewerkt: 28 november 2006 door ~Mario~ Reageren
TheGuardian Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Ben voor jouw opzoek gegaan, en als je die error van windows hebt, komt dat idd nadat je zoiets gespeelt hebt, ben voor jouw opzoek gegaan, en kwam op dit uit via internet: 1.Welke video kaart heb je?Allereerst moet je weten welke video kaart je hebt, als je niet weet welke video kaart je hebt doe dan het volgende: Ga naar start --> configuratiescherm --> printers en andere hardware --> systeem (staat links in die kolom) --> (tabblad) hardware --> apparaatbeheer. Dan klik je op het plusje voor beeldscherm adapters en daar staat de naam van je video kaart! (dit is uitgelegd voor windows XP, ik neem aan dat het voor andere versies hetzelfde is) GeForce of TNT video kaartHeb je een video kaart van het merk GeForce of TNT ga dan naar de nvidia.com download drivers sectie en klik als eerst onder start here op graphics drivers, klik dan op het soort video kaart dat je hebt in de tweede kolom en daarna in de derde kolom welk bestuursysteem je hebt (windows). Klik dan op GO!, download de driver en installeer hem. Je probleem zou nu verholpen moeten zijn. ATI (radeon) video kaartAls je een video kaart van het merk ati (radeon) hebt ga dan naar de ati.com download sectie en klik allereerst in de eerste kolom op het besturingssysteem dat je hebt: bijvoorbeeld windows XP. dan klik je op het soort kaart dat je hebt (meestal RADEON) in de tweede kolom en dan op de bovenste link waar Driver Download in staat. Je komt nu vanzelf op de goede download pagina, download de driver en installeer hem. Je probleem zou nu verholpen moeten zijn Intel video kaartAls je een video kaart hebt van het merk Intel ga dan naar de intel.com downloads sectie en klik links (in de blauwekolom) op graphics en dan op desktop graphics controller en dan op het soort video kaart dat jij hebt. Je komt dan op een nieuwe pagina waar je je berstuurssysteem moet selecteren, selecteer je bestuurssysteem, klik op GO!, download de driver, installeer hem en je probleem is als het goed is verholpen Matrox video kaartAls je een video kaart hebt van het merk Matrox ga dan naar de matrox.com download drivers sectie en zoek het type video kaart dat jij hebt. klik dan op de link in de kolom met jou besturingssysteem (bijvoorbeeld windows XP), lees nu even alles goed door wat je te zien krijgt. klik dan na het lezen op "I agree to the above notice and i wouldlike to download ... .exe", download de driver, installeer hem en je probleem zou verholpen moeten zijn. SIS video kaartAls je een video kaart hebt van het merk SIS, ga dan naar de sis.com download drivers sectie, klik eerst in de linkse kolom op IGP graphics drivers of op GPU graphics drivers, net wat jij hebt. klik dan in de middelste kolom op het type video kaart dat jij hebt en klik in de rechtse kolom op het besturingssysteem dat jij hebt (bijvoorbeeld windows XP). Als je nu op 'GO' klikt kun je de driver downloaden. installeer de driver en het zou verholpen moeten zijn. voodoo 3 (3dfx) kaartAls je een video kaart heb van het merk voodo (3dfx) ga dan naar: http://www.falconfly.de/voodoo3.htm Zoek jouw video kaart en download de driver die jij nodig hebt. Installeer hem en het probleem zou verholpen moeten zijn [*]2.Nog steeds niet verholpen? Kom je er nog niet uit? Kijk dan nog even of je hardware versnelling uit hebt staan, want dit kan het ook veroorzaken. dit kun je zien op Configuratiescherm --> vormgeving en thema's --> beeldscherm --> instellingen --> geavanceerd ---> problemen oplossen --> hardware versnelling schuifbalk. Dit kan bij andere versies van windows anders zijn Bewerkt: 2 december 2006 door TheGuardian Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Da ken ik, eerst wat voor videokaart heb je? want ik heb op mijn oude PC een kaart zitten waarbij je onder Windows XP geen drivers voor hebt anders moet je je videokaart updaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.