Cosmo Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Hey ! Ik had even een paar vraagjes. wie kan mij een goeie maar betaalbare ( egt betaalbaar maar wel goeie pc ) aanraden het is niet zo erg voor gaming maar meer voor internet en msn.. Het gaat me egt om de prijs en of het een beetje leuke pc is .... Mvg steev ps. niet dat ik een pc ga kopen dan maar ik wil graag een idee hebben over wat ik kwijt zou zijn want ben ook bezig met me ps2 Bewerkt: 28 november 2006 door Cosmo Reageren
Robinsky Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Bij mediamarkt is een hele goede voor 600 eurotjes Hij is erg goed voor gamen... merk: futsi siemens En er zit ook gelijk een goede videokaart in (gforce) ik hoop dat je er wat aan hebt... Reageren
BigM Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Hmm misschien denkje dat je er niet heel veel aan hebt maar ik zal zeggen hou vooral kruidvat in de gaten waarom denk je : nou omdat kruidvat soms speciaale acties heeft met spectaculaire afprijsingen een van mij vrienden kon hiervan profiteren hij kon bij een kruidvat in pijnacker een prima pc krijgen namelijk voor 400 euro een complete set dat is nog wel duur maar als je de pc bekijkt ziet hij er prima uit en werkt perfect en daar zou je alsnog games en alles op kunnen doen als je dat later toch nog wilt ik zou zeggen hou vooral acties in de gaten mischien tijdens sinterklaas ofzo dat er een bij media markt bv heel erg is afgeprijst je moet er wel wat voor doen nog voor robin : de video kaart van de kruidvat(actie is er weer in zoetermeer) is een anti rodeon Bewerkt: 28 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
DimaX Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Hey !Ik had even een paar vraagjes. wie kan mij een goeie maar betaalbare ( egt betaalbaar maar wel goeie pc ) aanraden het is niet zo erg voor gaming maar meer voor internet en msn.. Het gaat me egt om de prijs en of het een beetje leuke pc is..... Mvg steev ps. niet dat ik een pc ga kopen dan maar ik wil graag een idee hebben over wat ik kwijt zou zijn want ben ook bezig met me ps2 Ja zo een Fujitsu siemens voor 600 euro is echt perfect mij zuster geeft ook zo een ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.