Muis-Max Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Hallo, GTA-Gamers! Ik heb een vraag over de FBI-TRUCK. Er staat op de site dat je die via trainers kan krijgen. Alleen ik snap dat niet helemaal. Wie kan mij dat uitleggen? Alvast Bedankt. Vriendelijke groeten, Muis-Max Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 kijk eens in dit topic daar is het (mede door mij) uitgelegd. Reageren
BigM Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 idd dx11 maar zowiezo had hij dit hier niet moeten plaatsen dus volgende keer het in het geliefe topic plaatsen Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) idd dx11maar zowiezo had hij dit hier niet moeten plaatsen dus volgende keer het in het geliefe topic plaatsen Ik zie zojuist dat hij nieuw is, dit is zn eerste post, hij weet dus nog niet beter. welkom op het forum Muis-Max! overigens voortaan liever even in het san andreas forum vragen ok? Bewerkt: 28 november 2006 door DX11 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Verplaatst naar GTA San Andreas General. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.