nasdreas Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Ja ik heb een oude en slechte computer op mijn kamer. Het is zonder internet, windows 98 en de laagste videokaart dus geen games daarop zijn van toepassing. Ik zit ook altijd op mijn ouders ze pc. Bewerkt: 29 november 2006 door nasdreas Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 ik heb thuis ook een oude pc. een windows 98 zonder internet, maar zodra ik geld genoeg heb koop ik draadloos netwerk, zodat mijn computer ook online kan . Reageren
ArticLight Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Nee, ik moet samen doen met de rest van het gezin Gelukkig moet m'n vader alleen z'n mail checken en mijn moeder gaat altijd onder schooltijd achter de PC. Maar dan mijn zus nog, die er echt uren achter zit omdat ze actief is op 4 fora Reageren
BigM Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Eerst moest ik een pc beneden met me ouders delen . Toen gingen we verhuizen en werd die van mij . Pas geleden is hij stuk gegaan en heb ik nieuwe gekregen . Die ook in me kamer staat en me aller mooiste cadeau was ooit Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 ik heb er een in mijn kamer ja ik heb er al twee gehad, en ik krijg binnen een week ofzo mijn nieuwe pc(de derde dus) Reageren
Robinsky Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Eerst moest ik er ook 1 delen, met mijn ouders beneden.. k had ondertussen 2 jaar gespaard (800 euro) Nieuwe pc op mijn kamer gekocht Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Ik ben nog steeds lid van mijn vader Computer Maar......... Over 3 weken krijg ik een eigen PC Ik heb nu al een Flats screen en een muismat nu de rest nog Reageren
Cool Hand Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Ik had een eigen PC, het was al een behoorlijk oud beestje, en had 1 jaar geleden (of misschien wel wat langer) de geest gegeven. Ik deel nu de game PC met mijn oudste broer, en dat is niet leuk omdat hij ook verslaafd is aan gamen. Ben nu aan het sparen voor een nieuwe PC, zet ongeveer elke maand 100 euro apart voor een snelle game PC. Koos. Bewerkt: 5 december 2006 door Cool Hand Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Ja, (natuurlijk) mijn pc is zogezegt voor de hele familie, maar ik gebruik het het meest dus dan is-ie van mij Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Ik heb al een tijdje een oude laptop, binnenkort maar eens een nieuwe aanschaffen. Huidige: Pentium III, 700 mHz, 384 MB RAM, 9350 MB hardeschijf GTAIII wil het niet eens doen GTA2 wel... Reageren
Rullez Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Beste mensen, ik wil nu dus een eigen Laptop gaan kopen. Maar ik weet niet welke. Dus vraag ik jullie weet er iemand een leuke tussen de 400 en 550 euro in? Rullez Reageren
.Syfes Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 ik heb sind een paar maanden een pc Wat bedoel je daarmee .Bedoel je dat je een eigen pc hebt of dat je een pc deelt Greets SS Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Beheerder van deze (mijne dus! ) computer sinds drie maanden. Intel Pentium D 2.66 GHz Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Dit topic bestaat al meer dan een maand maar staat nog steeds in het Onzin Forum. Als ik het goed heb is een pc een personal computer, dus lijkt het me logischer om dit in de Computer Fora te plaatsen. Bij deze verplaatst naar Hardware...veel plezier ermee, Gunslinger en JGuntherS Reageren
RS-modder Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ja ik heb mijn eigen mooie pctje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.