barry Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 als je voor wong auto's(wat aan de overkant van je garage in san fierro zit) alles hebt uitgespeelt, dan staat er ook iets van nieuwe tunings garage of onderdelen. waar kun je die vinden? :huh: ..het is namelijk al een tijdje terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 als je voor wong auto's(wat aan de overkant van je garage in san fierro zit) alles hebt uitgespeelt, dan staat er ook iets van nieuwe tunings garage of onderdelen. waar kun je die vinden? :huh: ..het is namelijk al een tijdje terug Er gaat volgens mij dan een nieuwe tuning garage open in San Fierro... Arcangels geloof ik... Iets onder de city hall als ik me het goed herinner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 en waar zit de city hall :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 en waar zit de city hall :rolleyes: Moet je ff op de kaart kijken, ergens in het westen van San Fierro... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 bij mij ging die garage ook een keer niet open toen ik met een low rider kwam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.