Jump to content

1ste missie woozie (sf)

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem met de eerste missie van woozie waneer ik die vietnamese gangleden moet doden na een tijdje zegt er iemand ,,kijk uit een sluipschutter"(vertaald) en dan ben ik ineens dood.is dit normaal of niet. :?

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik me niet vergis heb je het over de missie: 'Mountain Cloud Boys'. Je komt in deze missie erachter dat Woozie blind is, je moet met hem naar een steeg in de buurt van zijn huis. Daar blijkt dat er iets niet helemaal goed zit, je wordt van diverse punten aangevallen, de aanvaller moet je vanaf dat moment aanvallen. Een tip daarvoor is; Neem sterke wapens mee, een aanrader is de M4 of de AK, ook kan een shotgun niet mistaan. Natuurlijk is een Sniper aan te raden om de mensen van het dak te schieten, want daar had je het immers over; dat hij dat zei. Je kunt beter schieten door in de hurkstand te gaan staan dat kan je doen met de C-toets op je toetsenbord. Dan kun je rollen door de [<] en de [>] toetsen op je toetsenbord te gebruiken. Als je de mensen in de steeg hebt vermoord zal er een auto klaar staan, stap daarin en rijd uit de steeg. Dan komen nog meer aanvallers achter je aan; vermoord hun en ga terug naar Woozie, de missie moet nu behaald zijn.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

ja die bedoel ik en hoe kan ik die sniper uitschakelen was de vraag want als ik op het dak schiet wordt ik door de andere doodgeschoten

Geplaatst:

Voordat je de missie begint, zorg voor een volle balk Health en Armor. Het eerste deel voor de sniperdeel zou je moeten kunnen doen zonder al te veel armor te verliezen. Zodra je bij de Sniper bent, schiet je eerst de dichtstbijzijnde mensen dood, waarbij je gebruik kan maken van het door SummerBase beschreven rollen.

Richt je daarna op de sniper en trek je even niet teveel aan van de gangleden op de grond die van een afstandje schieten. Zoals SummerBase ook al zei, gebruik een assaultrifle, de AK47 of M4. Deze zijn redelijk accuraat en ook op iets langere afstand. Als je healt/armor dan te snel verdwijnt, verplaats je even via de rol-move. Met een 20 tal kogels zal je de sniper wel dood moeten hebben.

Een tip bij het schieten is om vlak voordat je zou moeten herladen, even het vorige wapen te selecteren en dan weer naar je eerste wapen te gaan. Nu heb je weer een volle clip kogels.

Hopelijk helpt het je, succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...