Jump to content

wat kan de fbi truck

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoeveel man kan in de fbi truck?

Heeft het een sirene?

Heeft het speciale functies?

Wat is het nut ervan? :?

zal je zelf moeten testen - het zit eigenlijk niet echt in de normale single player

dus de antwoorden zijn een beetje nutteloos

de swat tank wel - maar die heb je alleen even vlak voor de laatste missie - je kan dan wel de missie beindigen ( met een beetje moeite) en dat geval opslaan in je garage ( de truck is hem eerst in de garage te zetten en dan zelfmoord te plegen - als ik me niet vergis ) .. feitelijk komt het er op neer dat die ook niet echt in het spel zit en ook daar de antwoorden niet boeiend zijn

Geplaatst: (bewerkt)

De FBI truck zat oorspronkelijk wel in het spel, maar is eruit gehaald, ik denk dat als hij er moest in zitten, hij wel meerdere fucties had zoals inderdaad sirene.

De S.W.A.T. dient enkel voor in de laatste missie: end of the line.

Daarmee moet je een muur inrammen.

Hij heeft een kanon dat water kan spuiten, maar na de missie is hij echter niet meer te bemachtigen.

Volgens mij heeft hij dus verder ook geen speciale functies.

EDIT: waarom is iedereen me steeds voor?

Bewerkt: door Jorair
Hoeveel man kan in de fbi truck?

Heeft het een sirene?

Heeft het speciale functies?

Wat is het nut ervan? :?

De FBI truck heeft een geweer op het dak, jammer genoeg is deze alleen voor SWAT, FBI members en kun jij hem dus niet gebruiken.

Ik weet het niet maar een goeie vraag, bij deze vraag ik me hetzelfde af voor de S.W.A.T.?

De S.W.A.T truck heeft meer funcites, je kan namelijk waterschieten, het schieten gaat precies hetzelfde als bij de Firetruck.

Zowel de S.W.A.T truck als de FBI truck heeft een vigilante mode, je kan dus het zelfde doen als in een Politie wagen, en ze hebben ook allebei een sirene.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
de S.W.A.T. kan water spuiten en (kan niet kapot) weet het niet zeker

ohja .. is waar ook :D

hij kan wel kapot trouwens , maar is duidelijk sterker dan normale auto

Geplaatst:

hoeveel man kan er in de fbi truck: 2

heeft hij sirene: ja net zoals de politie 8)8)

wat is het nut ervan: gewoon rijden net als andere voetuigen

is er iets speciaal aan: nee

Voor de mensen die deze vragen onnutig vinden, dat is het zeker niet, het is toch juist heel handig om te weten, voor als je zelf bij de laatste missie bent. Kan de swat trouwens ook over auto's rijden? zo ziettie er wel uit iig.

en ontploffen de auto's als je er tegenaan knalt? net zoals de normale tank.

Bewerkt: door DX11
Voor de mensen die deze vragen onnutig vinden, dat is het zeker niet, het is toch juist heel handig om te weten, voor als je zelf bij de laatste missie bent. Kan de swat trouwens ook over auto's rijden? zo ziettie er wel uit iig.

Nee, auto's ontploffen helaas niet als je tegen ze aan rijdt. Wel is hij erg zwaar, zodat hij goed andere voertuigen uit de weg kan beuken. Verder kun je er water mee spuiten. (Dus ook mensen omver spuiten :puh: .) Ook heeft hij een sirenen, zodat iedereen aan de kant gaat voor je.

Er passen 2 personen in, dus het perfecte voertuig om je vriendin op te halen voor een date. :D

Kijk voor meer informatie over dit voertuig op >deze< pagina van Wikigta. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

Nee, auto's ontploffen helaas niet als je tegen ze aan rijdt. Wel is hij erg zwaar, zodat hij goed andere voertuigen uit de weg kan beuken. Verder kun je er water mee spuiten. (Dus ook mensen omver spuiten :puh: .) Ook heeft hij een sirenen, zodat iedereen aan de kant gaat voor je.

Er passen 2 personen in, dus het perfecte voertuig om je vriendin op te halen voor een date. :D

Kijk voor meer informatie over dit voertuig op >deze< pagina van Wikigta. ;)

aangezien de grote wielen zou je denken dat je over auto's heen kan rijden, dit is dus ook niet zo?
Geplaatst:

Ja, ik fail 'End Of The Line' altijd, dan zet ik de S.W.A.T. tank in mijn garage, en dan speel ik de missie over. En dan heb ik een leuke S.W.A.T. tank! :D

Geplaatst:

FBI TRUCK

Eigenschappen:

Naam: FBI Truck

Voertuig: Auto

Soort: FBI wagen

Gebaseerd op: Onbekend

Zitplaatsen:4

Vindplaats: Geen

Bijzonderheid: Komt nooit voor in het spel, alleen te krijgen met behulp van trainers

S.W.A.T.

Eigenschappen:

Naam: S.W.A.T.

Soort: S.W.A.T. tank

Zitplaatsen: 2

Bijzonderheid: Alleen beschikbaar in de missie End of the Line

Bron: WikiGTA

>>> Door Dutchy3010: Voortaan graag even de bron vermelden.<<<

Geplaatst:
FBI TRUCK

Eigenschappen:

Bijzonderheid: Komt nooit voor in het spel, alleen te krijgen met behulp van trainers

S.W.A.T.

Eigenschappen:

dat weten we allemaal wel hoor, het gaat hier over de speciale functies.
Geplaatst:
FBI TRUCK

Eigenschappen:

S.W.A.T.

Eigenschappen:

Met de Spaceeinstein's All in One mod spawnen die SWAT en FBI truck op een plek.

Echt waar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...