Dogwatch Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Ja idd dat zou ook kunnen xD Reageren
tiesto Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 off topic:idd veel te groot plaatje (me hele beeld is zowat bedekt met) on topic: hoe lang duurt het eigenlijk wel niet voor dat mijn hitman eindelijk omhoog gaat want ik heb al vet veel polities gekild maar het lukt me niet Reageren
M4X Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 off topic:idd veel te groot plaatje (me hele beeld is zowat bedekt met)on topic: hoe lang duurt het eigenlijk wel niet voor dat mijn hitman eindelijk omhoog gaat want ik heb al vet veel polities gekild maar het lukt me niet Het systeem gaat als volgt: hoe hoger je rating, hoe minder snel hij omhoog gaat. Bij Liberty City Stories heb je bijvoorbeeld in het begin aan 500 punten genoeg om wel 20 plekken omhoog te gaan, en als je rating iets hoger is heb je op eens 1000 punten per rang nodig. Politiemannen vermoorden is niet zo'n goed idee, ik zou eerder helikopters of boten kapotschieten. Naarmate je er meer kapot schiet krijg je er minder punten voor, maar je krijgt er alsnog veel punten voor als je het vergelijkt met politie agenten neerschieten. Ik raad je aan om een beetje te variëren met dingen die je doet om je rating omhoog te krijgen, en dan moet het wel lukken. Reageren
justinW Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik kijk ff bij stats bij criminal rating. Ik ben hitman maar weet iemand of dat hoog of laag ofzo is? Heeft misschien iemand al het hele lijstje of is hij hetzelfde als LCS? Het is ongeveer hetzelfde, je zit best hoog met hitman. Het hoogste is natuurlijk godfather, en het laagste (met cheats) don of all cheaters of iets in die trend. Hitman zit denk ik iets over de helft, als je omhoog kijkt. Dus lees de lijst van Liberty City Stories nog een keer goed door, deze zal bijna hetzelfde zijn. Een hoge criminal rating heeft overigens niet zo heel veel nut, maar als je toch een hoge rating wilt kan je het beste boten en helikopters slopen, en aan een wanted level van 3 of meer sterren ontsnappen (voor de meeste punten natuurlijk 6 sterren). maaruhh is ontsnappen aan 6 sterren enzo dan met pay & spray ontsnappen of iets anders? Reageren
Dogwatch Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Jah dat lijkt mij het meest logische, omdat je niet anders kan ontsnappen. Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 maaruhh is ontsnappen aan 6 sterren enzo dan met pay & spray ontsnappen of iets anders? Indien je 6 sterren hebt is het inderdaad het verstandigste om heel snel naar Pay 'n' Spray te gaan en er is dan al een grote kans dat je deze niet eens meer zult bereiken. Jah dat lijkt mij het meest logische, omdat je niet anders kan ontsnappen. Er is nog een andere manier om aan de politie te ontsnappen hoor. Indien je nog maar 1 ster hebt gaat deze naar verloop van tijd weer weg, zijn het er 2 of meer werkt dit niet. Dan kun je gebruik maken van de Cop Bribes Pickup. Met deze Pickup verlies je 1 van je Wanted level sterren, Pay 'n´ spray is handiger omdat je hier al je sterren in een keer verliest. Hier vind je een kaart met daarop alle vindplaatsen van de Cop Bribes. Veel plezier ermee. Reageren
justinW Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Mij lut het altijd wel om naar de Pay 'N' Spray te komen, als ik het leger achter me aan heb. En heel handig trucje is om ergens op een verhoging te staanwaar tanks niet op kunnen rijden, en met een AK hun koppen snellen, ze flikkeren dan uit hun tank en voila, de tank is voor jou. Is er ook trouwens een lijst voor 'Media Attention', dat vind ik ook altijd wel lachen. Voor diegene, Media Attention kun je vinden in de 'stats list' ergens helemaal onderaan, dat geeft aan hoehoog je media aandacht ooit is geweest. Die van mij is 'Stuff Of Legends' Justin W Reageren
justinW Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hoe in Godsnaam doe je dat? Heb je een tip ofzo? Justin W Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.