Snoopy21 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) ik heb de savegame gevonden op dit forum nu wil ik hem op me psp zetten en dan geeft ie het volgende aan : Kan Data niet kopieren kan het opgegeven bestand niet vinden controleer of de bestandsnaam en pad juist zijn : terwijl ik het precies doe zoals het hoort ik heb net me memorykaart geformateerd en nu heb ik het opnieuw geprobeert , ik heb geprobeert om een save game erop te zetten en dan krijg ik de volgende melding : Kan ULES00502S92F0 niet maken of vervangen kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat weet iemand wat dit inhoud en hoe ik dit oplos ULUS10160S92F0.rar Bewerkt: 29 november 2006 door Snoopy21 Reageren
Xclusive Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) wat is daar moeilijk aan?? gewoon klein race'je is zo gebeurd,; misschien beetje wennen aan de besturing, maar verder is het een van de simpelste missies Bewerkt: 29 november 2006 door Xclusive Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 hier een link naar de savegamehttp://rapidshare.com/files/5272782/ULUS10160S92F0.rar het is de missie waarbij je met een quart een race moet winnen waarvoor je eerst een dame moet ophalen GR William Ik doe hem! Weet je wel zeker dat dit de goede savegame is? Hij heeft namelijk een rare naam in vergelijking tot mijn savegames van VCS, en ik krijg dat de file corrupt is. Ik ben geen genie wat betreft de PSP, misschien is het wel normaal, maar het lijkt niet te kloppen... De naam moet ongeveer zijn: ULES00502S92F0, waarvan het laatste cijfer een variabele is. @ Bassiej: de naam is ook al verkeerd, misschien is het van een ander spel ofzo. Reageren
Bassiej Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Klopt inderdaad niet, op mn PSP krijg ik net als Dutchy3010 dat de Save File corrupted is.. Probeer de file nog een keerte uploaden en edit je bericht ff Bewerkt: 29 november 2006 door Bassiej26 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.