Jump to content

Garage

sToRm

Recommended Posts

in los santos kan je alleen maar met lowriders de garage in. in san fierro en las venturra's kan je een normale wagen tunen

klopt niet je hebt een garae daar kan je alleen lowriders tunen en nog een andere(ook in lo santos)en daar kan je een paar andere tunen maar het betere tunewerk is bij die andere 2steden

Delen op andere websites

ergens in het Noord-Westen, je hebt daar 2 of 3 kledingwinkels dicht bij elkaar en daar is de garage ergens, als ze open kan staat ze als een rode sleutel op je ingame map.

Nou, dat ligt eraan he..

Soms kan je er niet in. Dat vind ik zeer vervelend. Want dat betekent dat je helemaal naar San Fierro moet rijden aangezien de andere mod shop alleen voor Low Riders is..

Trouwens even een tip: Probeer het eens bij Low Rider Mod shop met een Slam Van... Daarmee kan je ENORM stoere auto's creeren ;)

Delen op andere websites

in los santos kan je alleen maar met lowriders de garage in. in san fierro en las venturra's kan je een normale wagen tunen

Klopt niet helemaal.

Je had gelijk van die low-rider tuneshop

maar in Los Santos heb je ook een tuneshop voor andere wagens. in het noorden bij vinewood ga je helemaal rechts voorbij de tunnels naar SF rij je nogsteeds rechts tot je het gebruikelijke rode tune tekentje ziet. dat is voor andere auto's

hopelijk begrijpen jullie het :D

Delen op andere websites

• 3 weken later...

in ls is er nog ergens een tunegarage daar kan je andere auto's tune je moet kijken op je kaart

er is een niet ver van het race stadium

en nog een veer verder <--- deze is het

Delen op andere websites

Bij LS, heb je die lowrider tuner, daar heb ik ook me PIMP-car getunend.

maar bij die andere vlakbij mullholland daar kan je ook al vette auto's maken.

Ik had tegen over Denises huis een hele dikke auto'gevonde, die kon ik vet tunen bij die 2de tune shop. spoiler bumpers en alles jammer genoeg geen stickers

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...