sToRm Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Als ik met een andere auto dan mijn Low-Rider naar de tune garage ga gaat hij niet open..:S en ik hoor van mensen dat ze ook andere autos hebben getuned hoe kan dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 in los santos kan je alleen maar met lowriders de garage in. in san fierro en las venturra's kan je een normale wagen tunen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 nog ff spele dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 waar zit je soms Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riaz Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 in los santos kan je alleen maar met lowriders de garage in. in san fierro en las venturra's kan je een normale wagen tunen klopt niet je hebt een garae daar kan je alleen lowriders tunen en nog een andere(ook in lo santos)en daar kan je een paar andere tunen maar het betere tunewerk is bij die andere 2steden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Wat kan je bij SF dan verder nog tunen aan een auto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ergens in het Noord-Westen, je hebt daar 2 of 3 kledingwinkels dicht bij elkaar en daar is de garage ergens, als ze open kan staat ze als een rode sleutel op je ingame map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ergens in het Noord-Westen, je hebt daar 2 of 3 kledingwinkels dicht bij elkaar en daar is de garage ergens, als ze open kan staat ze als een rode sleutel op je ingame map. Nou, dat ligt eraan he.. Soms kan je er niet in. Dat vind ik zeer vervelend. Want dat betekent dat je helemaal naar San Fierro moet rijden aangezien de andere mod shop alleen voor Low Riders is.. Trouwens even een tip: Probeer het eens bij Low Rider Mod shop met een Slam Van... Daarmee kan je ENORM stoere auto's creeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 in los santos kan je alleen maar met lowriders de garage in. in san fierro en las venturra's kan je een normale wagen tunen Klopt niet helemaal. Je had gelijk van die low-rider tuneshop maar in Los Santos heb je ook een tuneshop voor andere wagens. in het noorden bij vinewood ga je helemaal rechts voorbij de tunnels naar SF rij je nogsteeds rechts tot je het gebruikelijke rode tune tekentje ziet. dat is voor andere auto's hopelijk begrijpen jullie het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ@SA Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 in los santos kan je alleen maar met lowriders de garage in. in san fierro en las venturra's kan je een normale wagen tunen in ls is er nog ergens een tunegarage daar kan je andere auto's tune je moet kijken op je kaart er is een niet ver van het race stadium en nog een veer verder <--- deze is het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 je kan geen swat auto's ofzo tunen eh? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Bij LS, heb je die lowrider tuner, daar heb ik ook me PIMP-car getunend. maar bij die andere vlakbij mullholland daar kan je ook al vette auto's maken. Ik had tegen over Denises huis een hele dikke auto'gevonde, die kon ik vet tunen bij die 2de tune shop. spoiler bumpers en alles jammer genoeg geen stickers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 je kan geen swat auto's ofzo tunen eh? die zouden wel cool zijn hellemaal getund of een tank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Het zal ook wel leuk zijn dat je je vliegtuig of heli kan tunen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Het zal ook wel leuk zijn dat je je vliegtuig of heli kan tunen B) misschien moet je het is proberen met nitro een helicopter te tunen :o :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.