Jump to content

Hulp gevraagd

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb een probleem. Ik wil de PSP maar ook de PS2. Welke zal ik eigenlijk beter kunnen kiezen? Ik wil de PSP om GTA spellen en om de films, en de PS2 wil ik omdat daar zo veel vette games op komen. Ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen. Graag een nuttige post dan.

Geplaatst:

Ik zal eerst even hieronder de voordelen en nadelen van de PSP en de Playstation 2 opnoemen.

Voordelen van de Playstation 2:

• De Playstation 2 is zeer voordelig. Je kunt een Playstation Pack halen voor € 129,-.
  • Je kunt met de Playstation 2 DVD's afspelen.
  • De Playstation 2 spellen zijn zeer voordelig ten opzichte van de PSP spellen.
  • Het spelaanbod van de Playstation 2 is beter dan bij de PSP.

Voordelen van de PSP:

• Je kunt muziek luisteren, filmpjes bekijken en foto's bekijken met de PSP.
  • Je krijgt tegenwoordig meer waar voor je geld als je een PSP aanschaft. Je krijgt bijvoorbeeld een gratis spel of 1GB geheugen.
  • Je kunt op elke plek gamen met de PSP.

Nadelen van de Playstation 2:

• Het geheugen van de Memory Card is maar 8, 16 of 32 MB. In verhouding met de prijzen van de geheugenkaarten van de PSP zijn die Memory Cards te duur.
  • Je kan niet overal gamen met een Playstation 2.
  • Je krijgt minder dingen bij een aanschaf van een Playstation.

Nadelen van de PSP:

• Je hebt meer geheugen bij de geheugenkaarten van de PSP, maar die geheugenkaarten zijn duur.
  • De batterij van de PSP loopt snel leeg.
  • Het spellenaanbod van de PSP is beperkt.

Conclusie:

Als ik alles op een rijtje neerzet, dan kom ik tot de volgende conclusie. Als je een spelcomputer kiest om alleen te kunnen gamen is de Playstation 2 een goede keuze. De Playstation 2 is een goede keuze, omdat de Playstation 2 op dit moment zeer voordelig is. De spellen van de Playstation 2 zijn ook erg voordelig. Als je meer uit je spelcomputer wil halen dan is de PSP een uitstekende keuze. Je kan op de PSP muziek luisteren, foto's en films kijken en ook met een beetje vindingrijkheid internetten. Het spelaanbod van de PSP is nog niet echt geweldig, maar af en toe komen er topgames naar de PSP. Ik weet alleen dat GTA LCS en VCS te verkrijgen zijn. Ik weet niet of er nog een GTA op de PSP uitkomt. Het is een beetje zonder om voor 2 GTA's een PSP te halen. De UMD's(Films op de PSP) zijn iets duurder dan een normale DVD. Als je van plan bent om alleen voor de GTA's en de films de PSP te halen, dan kan ik je beter adviseren om de Playstation 2 te halen. LCS is tenslotte al uitgekomen op de Playstation 2 en DVD's zijn goedkoper en je kan ze afspelen op je Playstation 2.

Geplaatst:

Verder wil ik er nog aan toevoegen dat je PS2 toch wel tegen zijn eind aan loopt, zeker als de PS3 binnenkort op de markt komt, maar daardoor is de PS2 op dit moment dus heel goedkoop. Verder zijn al vele toptitels op de psp verkrijgbaar, denk aan GTA, Splinter Cell, NFS, Scarface, Fifa 07. En binnenkort ook PES6. Verder komen er natuurlijk ook steeds mee bij ;).

Verder moet je het natuurlijk helemaal zelf weten, kijk iig goed naar de + en - punten die Colonel Cortez hierboven heeft genoemt en weeg voor jezelf de nadelen tegen de voordele af (of andersom natuulijk ;) ).

Veel succes in ieder geval met het kiezen van de juiste console voor jou

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...