Fuffie Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Ik heb een wiki op me site maar kan je ook in je navegatie ook links zetten neem dit plaatje al voorbeeld. Reageren
Argon Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Ik heb een wiki op me site maar kan je ook in je navegatie ook links zetten neem dit plaatje al voorbeeld. Je kan dacht ik als Administrator een speciale pagina bewerken waar alle content van de navigation bar staat. De pagina is: site/index.php/MediaWiki:Navigation Dan kan je die pagina bewerken en je menu wijzigen Reageren
Fuffie Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Nee ik wil iets anders ik wil weten hoe je een pagina toevoegd aan je navigatie of hoe je een nieuwe kolom maakt en daar een andere navigatie van maakt. ik heb versie 1.8x Bewerkt: 29 november 2006 door fuffie Reageren
Argon Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Sorry, ik had mij vergist. Ik had het fout opgezocht op de website van MediaWiki. In plaats van: site/index.php/MediaWiki:Navigation moet je naar site/index.php/MediaWiki:Sidebar gaan en dan kan je die pagina bewerken. Je kan kijken hoe de pagina er nu uitziet om te zien hoe je alles naar je zin kan aanpassen. Reageren
Fuffie Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Hey bedankt hoe maak je eigelijk een nieuwe colom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.