Jump to content

Schieten in auto/boot


ogbi

Recommended Posts

Dag mensen,

Ik heb dit ooit een keer eerder meegemaakt met GTA3. Ik heb toets no.3 aangewezen als Fire-button in de auto. Werkt echter niet, wel wordt automatisch de Uzi geselecteerd maar ik kan er niet mee schieten. Ik heb de game veel gespeeld en weet dat het ergens een instelling is maar weet niet meer welke.... :$

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de auto rijdt en je wil gaan schieten. Dan moet je naar links of rechts gaan kijken. Dit kan met behulp van de Q toets als je naar links wil kijken en schieten, en als je naar rechts wil kijken en schieten dan moet je dan op de E toets drukken. Daarnaast moet je de 0 toets ingedrukt houden met de E of Q toets. Als je het goed doet, dan voer je een drive-by uit. Maar je kan ook je linkermuisknop gebruiken voor het schieten in plaats van je 0 knop. Maar dit alles ligt de instellingen die je gebruikt.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel eerst in de zogenaamde drive-by stand rijden. Dit doe je door op "Q" of "E" te drukken (standaart instelling). Door "Q" in te drukken zul je de rechterzeide van de auto zien en zal Claude met de Uzi uit het linker raampje hangen. Zo kun je dus een drive-by uitvoeren door deze knop in te houden + schieten tegelijk. Om de andere kant op te schieten doe je in principe hetzelfde maar inplaats van op "Q" te drukken, druk je op "E".

Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel eerst in de zogenaamde drive-by stand rijden. Dit doe je door op "Q" of "E" te drukken (standaart instelling). Door "Q" in te drukken zul je de rechterzeide van de auto zien en zal Claude met de Uzi uit het linker raampje hangen. Zo kun je dus een drive-by uitvoeren door deze knop in te houden + schieten tegelijk. Om de andere kant op te schieten doe je in principe hetzelfde maar inplaats van op "Q" te drukken, druk je op "E".

Succes! :)

Dat deed ik ook maar dan gebeurde er niets. Na de controls weer op default te hebben gezet werkte het weer wel...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Ik heb het even gecontroleerd en ik heb met alle boten gevaren en ik kon alleen vooruit schieten met de Police Reefer. Daar zit een wapen op. Bij de andere boten kon ik alleen maar kijken naar de zijkant, maar niet schieten.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...