ogbi Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Dag mensen, Ik heb dit ooit een keer eerder meegemaakt met GTA3. Ik heb toets no.3 aangewezen als Fire-button in de auto. Werkt echter niet, wel wordt automatisch de Uzi geselecteerd maar ik kan er niet mee schieten. Ik heb de game veel gespeeld en weet dat het ergens een instelling is maar weet niet meer welke.... :$ Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Als je in de auto rijdt en je wil gaan schieten. Dan moet je naar links of rechts gaan kijken. Dit kan met behulp van de Q toets als je naar links wil kijken en schieten, en als je naar rechts wil kijken en schieten dan moet je dan op de E toets drukken. Daarnaast moet je de 0 toets ingedrukt houden met de E of Q toets. Als je het goed doet, dan voer je een drive-by uit. Maar je kan ook je linkermuisknop gebruiken voor het schieten in plaats van je 0 knop. Maar dit alles ligt de instellingen die je gebruikt. Bewerkt: 29 november 2006 door Colonel Cortez Reageren
Bling Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Je moet wel eerst in de zogenaamde drive-by stand rijden. Dit doe je door op "Q" of "E" te drukken (standaart instelling). Door "Q" in te drukken zul je de rechterzeide van de auto zien en zal Claude met de Uzi uit het linker raampje hangen. Zo kun je dus een drive-by uitvoeren door deze knop in te houden + schieten tegelijk. Om de andere kant op te schieten doe je in principe hetzelfde maar inplaats van op "Q" te drukken, druk je op "E". Succes! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 En je kan achter je kijken door beide ingedrukt te houden, maar je kan dan helaas niet achter je schieten. Reageren
ogbi Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Je moet wel eerst in de zogenaamde drive-by stand rijden. Dit doe je door op "Q" of "E" te drukken (standaart instelling). Door "Q" in te drukken zul je de rechterzeide van de auto zien en zal Claude met de Uzi uit het linker raampje hangen. Zo kun je dus een drive-by uitvoeren door deze knop in te houden + schieten tegelijk. Om de andere kant op te schieten doe je in principe hetzelfde maar inplaats van op "Q" te drukken, druk je op "E". Succes! Dat deed ik ook maar dan gebeurde er niets. Na de controls weer op default te hebben gezet werkte het weer wel... Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Nou, dat is toch ook goed... Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 wat je ook kan doen (boot) als je zegmaar "uitstapt" kan je van de achterkant van de boot met alle wapens schieten, geef dan wel eerst flink gas zodat je boot doorvaart terwijl je schiet. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Vraagje: Kan je schieten uit een boot, bij mij Bewerkt: 30 december 2006 door GTA Monster Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Ik heb het even gecontroleerd en ik heb met alle boten gevaren en ik kon alleen vooruit schieten met de Police Reefer. Daar zit een wapen op. Bij de andere boten kon ik alleen maar kijken naar de zijkant, maar niet schieten. Bewerkt: 30 december 2006 door Colonel Cortez Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Bedankt Colonel Cortez . Greetz, GTA Monster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.