DdJDean Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Gisteravond was GTA Vice City Stories in Gamekings! Maar niet getreurd! Natuurlijk is Gamekings op TMF te zien. Het wordt herhaald op: Zaterdag: 17.30 tot 18.30 & Zondag: 12.00 tot 13.00 Heb je het dan nog gemist? Kijk dan de aflevering terug op www.gamekings.tv De meningen zijn vrij goed maar niet perfect ofzo. GTA VCS komt direct na de derde reclamepauze aan bod. Bewerkt: 10 december 2006 door Mr.Twente Reageren
60 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 ik heb een stukje gezien bij mijn vader maar mijn broerdjes praaten er hele tijd door..... bedankt voor site zal nog eens kijke!!!! Reageren
BigM Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Bedankr . IK wist niet dat hier ook een site van was maar gelukkig wel even kijken Reageren
60 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 waar moet je die aflevering openen over vcs??? Reageren
Erulezz Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Hier kan je ze ook bekijken! http://www.tmf.nl/mediaplayer/ Reageren
Rickos Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 idd het zag er wel strak uit nog op een groot scherm wat ik wel vond was dat ej een stuk minder die hangende beelden op de tv zag de uitspraak van skate maakte heel mijn dag weer goed het voelt net als eelt op mijn lul na honderd keer trekken maar trekken blijft lekker Reageren
Erulezz Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 ^^ Over een half uurtje weer ff naar GameKings kijken ik denk dat ze nu de GamePlay behandelen... Reageren
Jestar Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 zeer leuk;) >>> Door Dizzee: Deze post voegt niet echt iets toe aan het topic. Graag met wat meer inhoud posten en dit soort spam-berichten achterwege te laten. bij voorbaat dank.<<< Reageren
DdJDean Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Alleen toen waren ze nog aan het opbouwen in de uitzending jl. Ze stonden bij het kraampje van Vice City Stories. Ze hadden het over 2 dames genaamd Linda & Melinda Nouja goed overmorgen zien we het wel. Dan is de volgende uitzending. Misschien zien we Vice City Stories wel weer! Reageren
Erulezz Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Ja... Die heb ik ook nog gezien... maar voor zover ik weet hadden die niet echt flinke jetsers Mja , dinsdag komt de uitzending vanuit de GamePlay Reageren
circo Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Ja... Die heb ik ook nog gezien... maar voor zover ik weet hadden die niet echt flinke jetsers Mja , dinsdag komt de uitzending vanuit de GamePlay ik zelf hoop dat ik me zelf zie op de gta stand^^ zat daar iets van 5 a 6 uur:D vond gameplay pretty boring en aangezien ik al een aantal keer op de ps3 ben gegaan:) ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.