Jump to content

GTA VCS in Gamekings!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gisteravond was GTA Vice City Stories in Gamekings! Maar niet getreurd! Natuurlijk is Gamekings op TMF te zien. Het wordt herhaald op:

Zaterdag: 17.30 tot 18.30 &

Zondag: 12.00 tot 13.00

Heb je het dan nog gemist? Kijk dan de aflevering terug op www.gamekings.tv

De meningen zijn vrij goed maar niet perfect ofzo. GTA VCS komt direct na de derde reclamepauze aan bod.

Bewerkt: door Mr.Twente
Geplaatst:

ik heb een stukje gezien bij mijn vader maar mijn broerdjes praaten er hele tijd door..... bedankt voor site zal nog eens kijke!!!!

Geplaatst:

idd het zag er wel strak uit nog op een groot scherm

wat ik wel vond was dat ej een stuk minder die hangende beelden op de tv zag

de uitspraak van skate maakte heel mijn dag weer goed

het voelt net als eelt op mijn lul na honderd keer trekken

maar trekken blijft lekker

Geplaatst:

zeer leuk;)

>>> Door Dizzee: Deze post voegt niet echt iets toe aan het topic. Graag met wat meer inhoud posten en dit soort spam-berichten achterwege te laten. bij voorbaat dank.<<<

Geplaatst:

Alleen toen waren ze nog aan het opbouwen in de uitzending jl. Ze stonden bij het kraampje van Vice City Stories. Ze hadden het over 2 dames genaamd Linda & Melinda :?

Nouja goed overmorgen zien we het wel. Dan is de volgende uitzending. Misschien zien we Vice City Stories wel weer!

Geplaatst:

Ja... Die heb ik ook nog gezien... maar voor zover ik weet hadden die niet echt flinke jetsers :N:puh:

Mja , dinsdag komt de uitzending vanuit de GamePlay

Geplaatst:
Ja... Die heb ik ook nog gezien... maar voor zover ik weet hadden die niet echt flinke jetsers :N:puh:

Mja , dinsdag komt de uitzending vanuit de GamePlay

ik zelf hoop dat ik me zelf zie op de gta stand^^ zat daar iets van 5 a 6 uur:D vond gameplay pretty boring en aangezien ik al een aantal keer op de ps3 ben gegaan:) ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...