EXIT Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 hey weet iemand hoe ik een .bin open krijg volgens mij is het een ingepakte map net zoals .rar en .zip Reageren
Preddy Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) hey weet iemand hoe ik een .bin open krijgvolgens mij is het een ingepakte map net zoals .rar en .zip Ongeveer ja, het is een 'image' van een CD/DVD als ik het dan goed verwoord, welke door sommige brandprogramma's als invoer kan worden gezien. Dit wordt echter vaak voor illegale doeleinden gebruikt en ik denk dat ik er hier niet verder op in mag gaan. Bewerkt: 29 november 2006 door Preddy Reageren
EXIT Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 oke dat wist ik niet maar. maar is er dan een manier om er toch achter te komen hoe ik dit bestand type kan openen Reageren
Preddy Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Google is je vriend... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.