nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik zit nu daar in dat landschap met die grote berg enzo en ik moet van TT een missie doen waarbij ik zo een oogstmachine moet gaan stelen op die boerderij, maar ik weet men weg daar niet en ik rij altijd per ongeluk naar beneden heeft iemand wat goede raad voor me? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Gewoon de weg volgen. :blink: Er zijn ook van die zandweggetjes die je kan nemen. Start -> map -> vergroten dan kan je een route uitstippelen. Als je er bent, stap af, pak een goed wapen, loop rustig naar de machine toe en knal iedereen af die je onderweg tegen komt. Als je weg moet gewoon iedereen overrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Jah dat ding gaan stelen is geen probleem, ik rij gwn al die ventjes over, maar het vinden van de weg was moeilijk, maar kheb het net gehaald thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.