Jump to content

Een vraag over Playstation die op mijn hart ligt....

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een hele belangrijke vraag over de PSP en de PS3.

PSP:

IK wil weten of je goed kunt sturen enzo bij de PSP, want de controls zijn anders dan de Playstation2 controller, als je kijkt hoe ver de knoppen van elkaar liggen.

PS3:

Hoeveel worden er van gemaakt en kan ik in 2008 nog een PS3 kopen????

Bedankt voor de reactie.....

Geplaatst:
Ik heb een hele belangrijke vraag over de PSP en de PS3.

PSP:

IK wil weten of je goed kunt sturen enzo bij de PSP, want de controls zijn anders dan de Playstation2 controller, als je kijkt hoe ver de knoppen van elkaar liggen.

PS3:

Bedankt voor de reactie.....

SONY wilt de PS3 10 jaar in productie houden, tot 2016 dus. Of dat waar is betwijfel ik maar toch zal hij nog tot 2012 of langer in productie blijven. Dus in 2008 acht kunt je gerust nog een PS3 kopen. :Y

Geplaatst:
PSP:

Ja hoor, er zit op de PSP ook een analoge knop waarmee je dus net als de analoge knoppen bij de ps2 kan sturen. De knoppen zijn gewoon het zelfde verder.

PS3:

Het aantal is niet bekend, waarschijnlijk hangt dat van de populairiteid af. Als er veel van gekocht wordt, wordt er ook veel bijgemaakt. En Visa Versa.

Geplaatst:

Dank u, ik ben jullie zeer dankbaar. Mijn plan is om na begin 2007 een nieuwe PSP met alles erop en eraan te kopen en ik hoopte niet dat de PS3 dan in mei al gelijk niet meer te kopen zal zijn, doordat er nogal weinig geproduceert word. En omdat ik in 4 maanden geen 600 euro kan neerleggen op de toonbank wil ik toch even sparen tot 2008.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...