WeeWeeSlap Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Hey, Ik wil graag wat mods downe voor SA maar kan ik dan nog SA spelen zonder mod effect en welke versie heb ik nodig want nu speel ik met V1.01. alvast bedankt. Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Volgens mij kun je alleen met versie 2 niet modden, dus bij jou moet dat wel kunnen. Als je mods installeerd kun je tijdens het installeren ''backups'' (het opslaan van de orginele bestanden voor herstel) maken. Hiermee kun je, nadat je uitgekeken bent op de mod of als de mod niet goed werkt, alle bestanden weer herstellen naar orginele staat. Je kunt niet simpel schakelen tussen wel/niet mod (op wat trainers en SCM mods zoals de n00bmode na dan). Wel kun je met de SAMI (San Andreas Mod Installer) makkelijk mods deïnstalleren. Hier vind je een handleiding voor het gebruik van de San Andreas Mod Installer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.