Jump to content

king knuts stunt

InneX

Recommended Posts

De stunt bij king knuts, downtown lukt me niet..(zie plaatje)

waar moet ik vandaan stunten en welk voertuig kan ik het beste gebruiken?

Edit: met de helicopter gezien waar de stunt is, namelijk achter de hamburger...nu moet ik alleen nog weten hoe ik op het dak kom...

post-58471-1164811051.jpg

Bewerkt: door InneX
Delen op andere websites

Ik snap het probleem. Als ik jou was zou ik de Biker Angel voor deze stunt gebruiken, die is daar vrij geschikt voor (een PCJ-600 is misschien dan wel sneller, maar voor zo'n korte aanloop niet krachtig genoeg; dat is de Biker Angel wel).

Maar dan is de vraag: hoe kom je dat dak op? Dat zal ik jou eens gauw vertellen. Je moet het dak opkomen door middel van een ándere schans (die tevens behoort tot de Unique Stunt Bonusses). Via Unique Sunt Bonus 5 moet je het dak op zien te springen; vervolgens kan je meteen doorrijden naar Unique Stunt Bonus 18 (die ene op het dak van King Knuts).

Ik heb voor jou op een kaartje aangegeven waar Unique Stunt Bonus 5 zich bevindt, en waarna je daarmee op het dak terecht bent gekomen Unique Stunt Bonus 18 die zich op het dak van King knuts bevindt.

naamloosgtaforumyl4.png

Legenda

Rood = Unique Stunt Bonus 5;

Paars = Unique Stunt Bonus 18.

Tevens kan ik je vermelden dat je voor Unique Stunt Bonus 18 (die op het dak van King Knuts staat) niet helemaal op het dak van het gebouw tegenover hoeft te belanden. Wanneer je hoog genoeg komt zou je de Stunt Bonus al behaald moeten hebben.

Voor Unique Stunt Bonus 5 mag je een beetje schuin de schans oprijden, zodat je er zeker van bent dat je op het dak belandt... Je hebt dan weliswaar de stunt niet gehaald, maar je hoeft niet zo'n lange aanloop te nemen.

Delen op andere websites

als we het dan toch over stunds gaan hebben

hoe moet ik die jump perfect doen die je in de missie van reni walsumaier krijg dat je eerst met die jetski moet en dan de motor

want in de missie ging hij perfect maar daarna was het niet meer te doen :? ?

Delen op andere websites

als we het dan toch over stunds gaan hebben

hoe moet ik die jump perfect doen die je in de missie van reni walsumaier krijg dat je eerst met die jetski moet en dan de motor

want in de missie ging hij perfect maar daarna was het niet meer te doen :? ?

Wat bedoel je precies? Heb je het over Unique Stunt Bonus 26 die je op het water moet voltooien of heb je het over de stunt die je als laatste op de Jet Ski moet doen in de missie 'Say Cheese' (waarna je op de PCJ-600 moet stappen om verder missie te spelen)?

Indien je dat eerste bedoelt, ligt dat naar mijn mening volledig aan je eigen. Neem een lekker lange aanloop met de Jet Ski, leun naar voren (door middel van de analoge joystick naar boven te duwen) en vaar recht op de schans af. Als het goed is zou de stunt zo perfect moeten verlopen...

Wanneer je dat laatste bedoelde, is dat wel zeer logisch. In de missie 'Say Cheese' staan in het water (en op de weg) schanzen opgesteld, die er normaal gesproken niet staan. Speciaal voor de opnames van de commercial zijn de schanzen in opdracht van Reni Wassulmaier geplaatst, zodat de commercial extra spectaculair kan worden.

Edit: Eh Robinsky, je hebt hierboven de beschrijving van een totáál andere missie gekopieerd. De missie die 'Speciial_marc.5' bedoelde heet 'Say Cheese', de missie die jij hierboven hebt geplaatst heet The Audition.

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

awww...ik weet nog dat toen ik 5 deed ik hem een heleboel keren over heb moeten doen, het lukte toen neit meteen motor :(

ohjah en moet ik helemaal naar lance vance mansion om een bikers angel te krijgen? ik krijg noot meer bikers achter me aan...

Delen op andere websites

awww...ik weet nog dat toen ik 5 deed ik hem een heleboel keren over heb moeten doen, het lukte toen neit meteen motor :(

ohjah en moet ik helemaal naar lance vance mansion om een bikers angel te krijgen? ik krijg noot meer bikers achter me aan...

Wanneer je nog niet alle Empire Building-bedrijven van de Biker Gang over hebt genomen kan je naar één van de bedrijven van de Biker Gang gaan om een Biker Angel (die altijd naast of voor het gebouw geparkeerd staat) te stelen. Heb je toch al alle 30 bedrijven overgenomen, dan zul je toch helemaal naar Lance's huis moeten gaan voor de Biker Angel...

En zoals ik al zei kan je voor Unique Stunt Bonus 5 scheef op de schans rijden, zodat je meteen op het dak terecht komt. De stunt is weliswaar niet behaald, maar je kan wel meteen door naar Unique Stunt Bonus 18.

Delen op andere websites

:Y ?voor pietje ik bedoel die stunt met die motor in say cheese

moet je in een ingestort (afgefikt) gebouw een jump in een hotel maken

snap je nu welk ik bedoel

Oooooh... Bedoel je die. Nou daar is ook een simpel antwoord op te geven: in de missie 'Say Cheese' staan op de weg (en in het water) schanzen opgesteld, die er normaal gesproken niet staan. Speciaal voor de opnames van de commercial zijn de schanzen in opdracht van Reni Wassulmaier geplaatst, zodat de commercial extra spectaculair kan worden. Zodoende is er ook een stunt bij het hotel opgezet, en die kan je dus alleen maar in de betreffende missie ('Say Cheese') gebruiken.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...